برگزیدگان دهمین جشنواره استانی ادبیات داستانی بسیج معرفی شدند

هیئت داوران دهمین جشنواره استانی ادبیات داستانی بسیج با صدور بیانیه ای برگزیدگان این جشنواره را معرفی کردد که در مراسمی با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان در سالن اجتماعات حوزه هنری از آنان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، هیئت داوران دهمین جشنواره استانی ادبیات داستانی بسیج،  برگزیدگان دهمین جشنواره استانی ادبیات داستانی بسیج را در دو بخش بزرگسال و کودک و نوجوان به شرح زیر معرفی کرد:

 

 بخش بزرگسالان:
 لوح تقدیر و هدیه نقدی دهمین جشنواره ادبیات داستانی تقدیم می گردد به سرکار خانم خدیجه مرادبیگی برای اثر «رها ».

 

لوح تقدیر و هدیه نقدی دهمین جشنواره ادبیات داستانی تقدیم می گردد به سرکار خانم فاطمه حاجی نیا برای اثر «رازهای ارغوانی ».

 

لوح تقدیر و هدیه نقدی و کسب مقام سوم دهمین جشنواره ادبیات داستانی تقدیم می گردد به چناب آقای محمد حسن حاتمیان برای اثر« ماموریت».

 

لوح تقدیر و هدیه نقدی و کسب مقام دوم دهمین جشنواره ادبیات داستانی تقدیم می گردد به سرکار خانم بتول میرزایی برای اثر « آن چهل و پنج روز » 

 

لوح تقدیر و هدیه نقدی و کسب مقام اول دهمین جشنواره ادبیات داستانی تقدیم می گردد به جناب آقای محمدامین منصوری برای اثر « قرآن در سینه قیطاس »

 

بخش نوجوان (جشنواره ادبیات داستانی )

 لوح تقدیر و هديه نقدی دهمین جشنواره ادبیات داستانی تقدیم می گردد به جناب آقاي امجد فرجی برای اثر «شاعران شعر می سرودند».


لوح تقدیر و هدیه نقدی و کسب مقام سوم  دهمین جشنواره ادبیات داستانی تقدیم می گردد به سر کار خانم طهورا قنبری برای اثر « خیلی وقت بود که دلمه ».


مقام دوم مشترک
لوح تقدیر و هدیه نقدی و کسب مقام دوم دهمین جشنواره ادبیات داستانی تقدیم می گردد تقدیم می گردد به جناب آقای رضا چنانی برای اثر« جنگ و صلح»

لوح تقدیر و هدیه نقدی و کسب مقام دوم دهمین جشنواره ادبیات داستانی تقدیم می گردد به سرکار خانم زهرا شاکرمی برای اثر« کارون پر از عود».


مقام اول:

لوح تقدیر و هدیه نقدی و کسب مقام اول دهمین جشنواره ادبیات داستانی تقدیم می گردد به سرکار خانم محدثه پیری برای اثر «گوشه ای از نیمکت نشستم »

کد خبر 1027884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha