آغاز بازدیدهای سر زده از میدان میوه و تره بار شیراز برای برخورد قاطع با متخلفان

حقیقی گفت: اکیپ‌های گشت مشترک نظارت و بازرسی ستاد کرونا در شب های آتی با هدف برخورد با نقض کنندگان شیوه نامه های بهداشتی کرونا، بازدیدهای سرزده از میدان میوه و تره بار شیراز خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول حقیقی»، امروز (سه شنبه 28 بهمن) با تاکید بر مقابله با شیوع و گسترش کرونا در میدان میوه و تره بار شیراز به خبرنگاران گفت: میدان تره بار به دلیل شلوغی، پتانسیل زیادی در انتقال کرونا دارد و باید اقدامات جدی برای پیشگیری در این مجموعه انجام شود.

معاون فرماندار شهرستان شیراز افزود: بر این اساس، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده اجباری از ماسک و عدم تبادل پول نقد باید به طور کامل رعایت شود و اجرای آن به عهده سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز است.

وی اضافه کرد: هر گونه تخلف در این زمینه به پلمب واحدهای صنفی متخلف، بدون اخطار منجر خواهد شد و از فعالیت تجاری آنها جلوگیری خواهد شد.

حقیقی تصریح کرد: اتحادیه میوه فروشان شیراز ملزم به نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی مراکز بهداشت در میدان میوه و تره بار است.

وی ادامه داد: همچنین لازم است برای سامان دهی میدان میوه و تره بار، کارت شناسایی برای کارکنان ثابت شاغل در این میدان صادر شود.

حقیقی اضافه کرد: سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری شیراز باید بر ورود و خروج خودروها، معابر و شریان‌های اصلی این میدان و رعایت بهداشت عمومی نظارت کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شیراز اعلام کرد: با مساعدت نیروهای انتظامی مستقر در میدان میوه و تره بار شیراز، نظارت و بازرسی در شب های آینده تشدید خواهد شد.

حقیقی تاکید کرد: اکیپ‌های گشت مشترک نظارت و بازرسی ستاد کرونا، شامل نمایندگان مراکز بهداشت، سازمان میادین و مشاغل شهرداری و نماینده فرمانداری شیراز، در شب های آتی بازدیدهای سرزده از میدان میوه و تره بار شیراز خواهند داشت.

کد خبر 1027959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha