ملت ایران همواره حامی و پشتیبان انقلاب هستند

ملا احمدی، گفت: ملت ایران یکپارچه حامی و پشتیبان انقلاب هستند و تهدید و تحریم بخشی از نظام، تحریم و تهدید علیه تمام نظام است و مردم و مسئولان در برابر آن ایستادگی خواهند کرد.

 ملا محمودی احمدی مدیر مدرسه علوم دینی محمد رسول الله (ص) سرپل ذهاب گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،گفت:اگر تهدید دشمن نهادی را نشانه گرفته قطعأ همگان بسیج شده و آن تهدید و خطر را خنثی و بی اثر خواهند کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران به عنوان نیروی مخلص و انقلابی است و همواه از سوی استکبار جهانی مورد تحریم قرار می گیرد اما  قطعأ ملت ایران جملگی حامی سپاه پاسداران خواهد شد و از آرمانهای نظام و انقلاب پاسداری می کند.

 

مدیر مدرسه علوم دینی محمد رسول الله (ص) سرپل ذهاب افزود: خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روز به روز اقتدار آن در منطقه افزوده شده و این به برکت جانفشانی و ایثار شهدای دفاع مقدس و شهدایی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 

ملا احمدی تصریح کرد: نقش بی بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه ی جهاد و سازندگی بر کسی پوشیده نیست .

 

وی در پایان گفت: شاید اگر سپاه پاسداران در خیلی از بزنگاههای سخت نبود، معلوم نبود اوضاع کشور چگونه بود، سپاه که نهادی برخاسته از مردم انقلابی است، همانند یک برادر مؤمن، صبور و آرام در کنار هموطنان خود ایستاده و در گوشه گوشه کشور اسلامی مان مشغول خدمت رسانی به ملت مسلمان ایران است.

 

کد خبر 1027966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha