برگزاری مسابقه حکمت های نهج البلاغه توسط کانون مصباح ملایر

امیری گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رجب و میلاد با سعادت حضرت علی(ع) مسابقه حکمت های نهج البلاغه توسط کانون مصباح ملایر برگزار می‌شود.

«زهرا امیری» در گفت ‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در ایام ماه مبارک رجب  برنامه های مختلف در فضای مجازی های در حوزه های مختلف دینی ، فرهنگی و مذهبی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری مصباح روستای پری ملایر  در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی ، هنری  مصباح روستای پیروز ملایر افزود: این برنامه ها شامل ختم صلوات، ختم قرآن و چله سوره واقعه هدیه به حضرت علی(ع)  و برگزاری مسابقه حکمت های نهج البلاغه است.

وی با بیان اینکه مسابقه حکمت های نهج البلاغه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی(ع) برگزار می‌شود گفت: در این زمینه سوالات در کانال برای اعضا بارگزاری شده که بعد از اجرای مسابقه  تا 13 رجب به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد  .

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر نیز مسابقه کتابخوانی، اجرای جشن و مراسم سخنرانی و فعالیت در فضای مجازی جهت معرفی شهدا و بیان دستاوردهای انقلاب توسط کانون انجام شد گفت: به برگزیدگان مسابقات در رشته های کلیپ سازی ، کتابخانی و نقاشی نیز جوایزی اهدا شد.

امیری  با بیان اینکه در راستای کمکهای مومنانه نیز قرار است با  همکاری جمعی از خیرین و همچنین مدیر یکی از کانال های مجازی روستا با همکاری کانون   تهیه ساندویج را برای همراهان بیماران در مراکز درمانی تهران داشته باشیم گفت: این برنامه ها در ایام کرونا نیز انجام شده است.

 وی یادآور شد:  با توجه به انتخاب این کانون در طرح ایران قوی به عنوان یکی از کانون های برگزیده هفته گذشته این کانون از سوی بخشداری بخش زند مورد تقدیر قرار گرفت.

وی افزود: به همت کانون فرهنگی ، هنری مصباح روستای پیروز ملایر تعداد زیادی بسته معیشتی ،  تعدادی تبلت و گوشی  کمکهای نقدی، پوشاک و.... تهیه و به  نیازمندان  از ابتدای کرونا تا کنون اهدا شده است.

امیری گفت: کانون مصباح روستای پیروز فعالیت  خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387   مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر  حدود یک صد نفر  عضو دارد

کد خبر 1028025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha