تبلیغات اخیر در فضای مجازی برای تشرف به عتبات عالیات غیرقانونی است

عرب نژاد گفت: مدیریت حج و زیارت استان کرمان از مشتاقان تشرف به عتبات عالیات درخواست دارد تا تحت تأثیر هیچگونه تبلیغی مبنی بر اعزام به عتبات عالیات عراق و سوریه قرار نگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمود عرب نژاد سه شنبه (28 بهمن) ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب به رسانه ها اعلام کرد: بعد از شیوع کرونا هیچگونه اعزامی از سوی سازمان حج و زیارت به اعتبات مقدسه عراق و سوریه صورت نپذیرفته است.

 

 

مدیر کل حج و زیارت استان کرمان بیان کرد: اما متأسفانه طی روزهای اخیر عده ای سودجو اقدام به تبلیغات مجازی و پخش تراکت در سطح شهر با موضوع «اعزام به عتبات عالیات» کردند که لازم است به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مشتاقان زیارت و جامعه مخاطب در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت بگیرد.

 

 

وی افزود: مدیریت حج و زیارت استان از مشتاقان تشرف به عتبات عالیات درخواست دارد تا تحت تأثیر هیچگونه تبلیغی مبنی بر اعزام به عتبات عالیات عراق و سوریه قرار نگیرند.

 

 

عرب نژاد در ادامه تصریح کرد: با توجه به آمادگی و برنامه ریزی سازمان حج و زیارت جهت اعزام مشتاقان زیارت امام حسین(ع) تاکنون ستاد ملی کرونا به دلیل شرایط حساس و موجود حاصل از این بیماری هیچگونه مجوزی را در این خصوص صادر نکرده و سازمان حج و زیارت خود را تابع تصمیم گیری این ستاد می داند.

 

 

وی اظهار کرد: با توجه به تبلیغات صورت گرفته توسط اعزام کنندگان غیرمجاز در سطح استان مبنی بر اعزام به عتبات عالیات با تلقیح واکسن کرونا درخواست داریم به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی در این زمینه، اخبار صحیح این حوزه را از حج و زیارت استان کرمان طی تماس با شماره های 4-32456152 و 32467030 و یا سایت اطلاع رسانی حج و زیارت استان کرمان به نشانی kerman.haj.ir دنبال کنند.

کد خبر 1028067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha