طرح نظارتی بر بازار ویژه نوروز در شهرستان آبدانان  آغاز شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبدانان گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه‌ ایام نوروز از ۱۵ بهمن ماه آغاز و تا فروردین ماه ۱۴۰۰ در سطح بازار شهرستان آبدانان ادامه پیدا می کند.

«تیمور هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح نظارت بر بازار صنفی ، تولیدی و خدماتی فعال در شهرستان است

 

وی گفت: نظارت جدی بر بازار و کنترل قیمت ها از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار بازرسان این اداره قرار گرفته و قطعاً با جدیت و مطابق قوانین با هر گونه تخلف صنفی برخورد خواهد شد.

 

هاشمی تصریح کرد: در راستای توزیع اقلام اساسی و بر اساس قیمت مصوب از ابتدای سال جاری تا کنون 143تن برنج، 58تن شکر، 80تن روغن، 6تن گوشت منجمد قرمز و10تن مرغ منجمد در سطح شهرستان توزیع شده است.

 

رئیس اداره صمت شهرستان آبدانان بیان کرد: از ۲۰ اسفند ماه، عاملین توزیع میوه ایام پایانی سال به جهت جلوگیری از افزایش قیمت ها اقدام به توزیع  میوه بر اساس قیمت مصوب دولتی خواهند کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه کم فروشی، گرانفروشی‌ و تخلف اصناف را با سامانه 124 گزارش دهند تا در کوتاه ترین زمان بازرسان این اداره موضوع را پیگیری و با متخلفین برخورد قانونی کنند.

 

کد خبر 1028081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha