پویش مجازی «اعتماد بیدار » تمدید شد

جلالت از تمدید مهلت ارسال آثار به پویش مجازی «اعتماد بیدار» در راستای ارتقای اعتماد اجتماعی خبرداد.

«شبنم جلالت» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به برگزاری پویش مجازی «اعتماد بیدار»، برگزاری اینگونه پویش‌های تولید محتوا را ابزاری برای عمومی‌سازی تولید محتوای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و تاثیرگذاری بر فرهنگ عمومی دانست.

 

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال خاتم‌الانبیا(ص) رشت ارتقای اعتماد اجتماعی در دو بخش اعتماد نهادی و اعتماد بین فردی را از اهداف اجرای این پویش عنوان کرد و گفت: ویدئو، تصویر، متن و صوت از قالب‌های پویش اعتماد بیدار هستند.

 

وی از تمدید مهلت ارسال آثار به این پویش خبر داد و بیان کرد: ۱۵ اسفند آخرین مهلت ارسال آثار در محورهای اعتماد به خانواده و آشنایان و اعتماد به همشهریان، هموطنان و سایر مردم در بخش اعتماد فردی و اعتماد به نهادهای آموزشی، سازمان های دولتی، مذهبی و اقتصادی چهار محور بخش اعتماد نهادی است.

 

جلالت خلاقیت، بیشترین بازنشر و دیده شدن را از مهم‌ترین ملاک آثار برگزیده برشمرد و تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در پویش باید آثار خود را با هشتگ اعتماد_بیدار در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های نشر محتوا بارگذاری کرده و لینک آن را به دبیرخانه پویش  guilanpuyesh.ir ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه به پرمخاطب‌ترین آثار تندیس پویش و جوایزی اهدا می‌شود متذکر شد: این پویش با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و مجتمع دیجیتال خاتم الانبیا برگزار شده و اختتامیه آن اسفند ماه امسال در رشت برگزار می‌شود.

کد خبر 1028146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha