کمک خیر جوان به تکمیل امامزادگان آستارا

مهدوی از کمک خیر جوان آستارایی به طرح توسعه، نوسازی و ساماندهی امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) این شهرستان خبر داد.

«جمشید مهدوی» امروز( سه شنبه، ۲۸ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: خیر جوان آستارایی برای ورودی ضلع شمالی حرم امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) ۱۲۰ متر سنگ گرانیت خریداری کرد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با بیان اینکه امروز سنگ های سفارشی که از اصفهان خریداری شده بود تحویل استادکارها شد تا مورد استفاده قرار گیرد، افزود: ارزش سنگ های خریداری شده ۱۵ میلیون تومان است.

 

وی از کمک خیران برای تکمیل طرح توسعه، نوسازی و ساماندهی امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا تقدیر و تشکر کرد و گفت: خیران در راستای طرح توسعه، نوسازی و ساماندهی امامزادگان پیشتاز بوده و کمک های خوبی کرده اند.

 

مهدوی به تهیه برنامه دستان آسمان در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا اشاره کرد و افزود: این برنامه تلویزیونی در ایام مبعث حضرت رسول گرامی اسلام از شبکه یک پخش می شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با اشاره به اینکه برنامه دستان آسمان به کارگردانی آقای تهرانی به مدت سه ساعت در استان گیلان ضبط می شود، گفت: تهیه کننده این برنامه آقای علی خانی و مجری نیز عبدالرضا امیر احمدی است.

 

مهدوی خاطرنشان کرد: مراحل توسعه، نوسازی و ساماندهی امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع)، فعالیت های مرکز افق، کاشت نهال در زمین وقفی در قالب برنامه دستان آسمان در آستارا ضبط شد.

کد خبر 1028202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha