۵۲ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام شد

یحیایی از انجام ۵۲ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان خبردادوگفت: متخلفان یک هزار و ۸۲۷ میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «مهدی یحیایی» در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه 52هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان از ابتدای سال جاری تاکنون  انجام‌شده است گفت: در راستای اجرای این بازرسی‌ها واحدهای صنفی متخلف یک هزار و ۸۲۷ میلیارد ریال جریمه شدند.

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان رصد وضعیت بازار کالا و خدمات و به‌ویژه کالاهای اولویت‌دار، نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان سمنان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها را از اهداف اصلی بازرسی از صنوف عنوان کردوافزود: چهار هزار و ۶۳۳ مورد تخلف تاکنون کشف‌شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این مدت چهار هزار و ۳۸ مورد پرونده تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم ارائه برگ خرید، عرضه کالای قاچاق و غیره به تعزیرات ارسال‌شده است اظهار کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها یک هزار و ۸۲۷ میلیارد و ۸۴ میلیون ریال است.

 

یحیایی از ارسال دو هزار و ۷۵۷ مورد شکایت مردمی به ستاد خبری این سازمان دراین مدت خبردادوافزود: کنترل قیمت‌ها ازجمله مهم‌ترین مطالبات مردم است که باید به آن توجه داشته باشیم.

کد خبر 1028249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha