ترویج فرهنگ وقف و گسترش موقوفات نیازمند مشاركت وسیع اجتماعی است

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: ترویج فرهنگ وقف و گسترش موقوفات نیازمند مشاركت وسیع اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، فرماندار شهرستان پیشوا به همراه سیروس جعفری و حسین کردستانی معاونین فرمانداری به صورت سرزده از اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بازدید و ضمن گفت‌وگو با اسدپور رئیس این اداره با کارکنان آن دیدار کرد.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در این بازدید گفت:‌ترویج فرهنگ وقف و گسترش موقوفات نیازمند مشاركت وسیع اجتماعی است و تحقق این امر مستلزم اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در این عرصه است.

وی افزود:‌ وجود بارگاه منور حضرت امامزاده جعفر(ع) برادر بلافصل امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در پیشوا، یک ظرفیت بی نظیر است و شکل‌گیری حلقه وصل و افزایش تعاملات این آستان‌های مقدس با یکدیگر موجبات توسعه منطقه را فراهم می‌آورد.

عباسی معرفی و سرمایه گذاری فرهنگی  در بقاع متبرکه را لازم دانست و تصریح کرد:‌ معرفی حضرت جعفر‌بن موسی الکاظم(ع) به نحوی که شایسته آن حضرت باشد نیازمند کارهای فرهنگی بوده و این ظرفیت باید به‌عنوان کانون و پرچمدار فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی واقع شود.

فرماندار پیشوا در پایان اظهار داشت:‌ از آنجا که اثرگذاری اقدامات فرهنگی در طول زمان نمایان می‌شود هر حركتی در این راستا باید با دقت، برنامه‌ریزی و استمرار همراه باشد تا به نتیجه‌ مطلوب و موردنظر منتهی گردد.

کد خبر 1028253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha