افزون بر ۲ هزار فعالیت کانون های فهما در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت رسید

مظاهری گفت: افزون بر ۲ هزار و ۴۰۰ فعالیت طرح ملی «راهکار» از ۴۳۹ کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در قالب طرح ملی «ایران قوی» در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت رسیده است.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: افزون بر ۲ هزار و ۴۰۰ فعالیت از ۴۳۹ کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در قالب طرح ملی «ایران قوی» در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت رسیده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با ثبت فعالیت های مختلف در سامانه «بچه های مسجد» در طرح ملی راهکار همچنان در خدمت محرومان جامعه و آسیب دیدگان از ویروس کرونا هستند.

 

وی ابراز کرد: اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ایام شیوع ویروس کرونا در قالب طرح ملی «راهکار» با تهیه و توزیع ماسک های بهداشتی، ضدعفونی و گندزدایی مساجد و معابر، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و مواد غذایی بین نیازمندان همچنان ادامه دارد.

 

مظاهری بابیان اینکه در اولین مرحله اجرای طرح ملی «راهکار» ۲۱ باب از کانون فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری به عنوان کانون های برتر کشوری معرفی شدند، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در دومین مرحله از طرح ملی «راهکار» در گام دوم انقلاب حضوری گسترده دارند.

 

مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در دومین مرحله از طرح ملی «راهکار» با انجام فعالیت های گسترده، خدمت به مردم و نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.

 

کد خبر 1028263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha