مردم کرونای جهش یافته را جدی بگیرند/ واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان تا پایان سال

شهبازی با اشاره به ضرورت جدی گرفتن کرونا از طرف مردم گفت: واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان البرز تا پایان سال انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشست ستاد مقابله با کرونا که عصر سه شنبه 28 بهمن در استانداری البرز برگزار شد گفت: ضروری است شهروندان نسبت به مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا خود را ملزم بدانند.

 

استاندار البرز افزود: عادی انگاری و بی توجهی نسبت به شیوع بیماری کرونا عواقب خطرناکی دارد و مردم باید کرونای جهش یافته را جدی بگیرند.

 

وی با اشاره به اهمیت ضرورت توجه به اجرای مصوبات بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نسبت به نظارت و ابلاغ دستورالعمل های اجرایی خود را ملزم کنند.

 

وی از تشکیل کمیته های متعدد با محوریت ستاد استانی مقابله با کرونا خبر داد و افزود: این کمیته ها به صورت قرارگاه عملیات مقابله با کرونا متناسب با وظائف خویش با جدیت عمل می کنند.

 

نباید از برنامه واکسن کرونا عقب بمانیم

 

استاندار البرز افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان با در نظر گرفتن اهمیت اجرای مصوبات نسبت به روند اجرایی واکسن کرونا اقدام جدی کند تا شاهد کاهش بستری ها و جان باختگان بیماران کرونایی باشیم.

 

به گفته وی، واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان تا پایان سال با جدیت مورد توجه قرار گیرد؛ تا کنون بیش از 300 نفر در سطح استان واکسن کرونا را تزریق کرده اند و این تزریق موفقیت آمیز گزارش شده است.

 

شهبازی عنوان کرد: هر یک از مسئولان و متولیان امر با جدیت نسبت به اجرای مصوبات خود را ملزم و متعهد بدانند تا هرچه زودتر شاهد ریشه کن شدن بیماری کرونا باشیم.

 

 

کد خبر 1028269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha