کتابخانه تخصصی آیت الله مصباح یزدی گشایش یافت

کتابخانه تخصصی آیت الله مصباح یزدی با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین فرهنگی، حوزوی و دانشگاهی استان در دانشگاه شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» شامگاه (سه شنبه ۲۸ بهمن) در آیین افتتاح کتابخانه تخصصی آیت الله مصباح یزدی، اظهار داشت: آیت الله مصباح از جمله شخصیت های انقلابی بود که منزلت و جایگاه او در غفلت بود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه در آینده چهره شخصیت های مانند آیت الله مصباح نمایان می شود، افزود: متأسفانه برخی بازیگری های دنیایی و سیاسی و غیرخدایی بر چنین چهرهایی غبار مظلومیت ایجاد می کنند.

 

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه آیت الله مصباح همه وجودش علم، دین، خدمت به مردم و معارف اهل بیت بود، اظهار کرد: متأسفانه غبارافکنی ها و ستم هایی که به ایشان روا شد چهره این شخصیت بزرگ را به گونه ای دیگر جلوه داد.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه مرحوم مصباح مانند شهید بهشتی در دوران حیاتشان مورد مظلومیت قرار گرفتند، تصریح کرد: مراکز علمی، حوزوی، دانشگاهی نباید اجازه دهند غبار مظلومیت بر چنین شخصیت هایی بنشیند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گشایش کتابخانه تخصصی آیت الله مصباح را تلاشی در جهت نشان دادن آثار و عقاید ایشان دانست و ادامه داد: این شخصیت تألیفات بسیاری درباره مسائل مختلف و ضرورت های جامعه دارند.

 

امام جمعه شهرکرد بابیان اینکه آیت الله مصباح یزدی در تربیت چهره های بزرگ علمی و معرفتی کم نظیر بود، خاطرنشان کرد: ایشان افرادی تربیت کرده اند که اکنون در کشور منشأ برکات فراوان برای انقلاب هستند.

 

کد خبر 1028270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha