ادامه حملات شهرک نشینان به مسجدالاقصی

۱۲۷ شهرک نشین یهودی به مسجدالاقصی حمله کردند و این حملات با وجود هشدار و محکومیت های گروه های فلسطینی و مفتی قدس به صورت مستمر ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الجزیره»، 127 شهرک نشین رژیم صهیونیستی بعد از ظهر سه شنبه به مسجدالاقصی حمله کردند. این حمله با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی صورت گرفت و شهرک نشینان در قالب گروه های به هم پیوسته از سمت باب المغاربه به مسجدالاقصی حمله کردند.

 

همچنین ده ها نفر از شهرک نشینان روز دوشنبه نیز به مسجدالاقصی حمله کردند. به نظر می رسد، حملات شهرک نشینان به مسجدالاقصی افزایش یافته است و تمامی این اقدامات برای یهودی سازی قدس صورت می گیرد.

شهرک نشینان به غیر از دو روز جمعه و شنبه در بقیهروزهای هفته به مسجدالاقصی حمله می کنند.

 

رژیم صهیونیستی از سال 2003 میلادی با وجود اعتراض های متوالی اداره اوقاف اسلامی قدس اجازه حمله شهرک نشینان به مسجدالاقصی را صادر کرد. از سویی دیگر، ده ها نفر از جوانان فلسطینی را در استان رام الله، البیره، نابلس، الخلیل، قدس، جنین و بیت لحم بازداشت کردند.

 

اداره زندان های وابسته به اشغالگران رژیم صهیونیستی نیز تلاش دارد مدت زندان انفرادی شیخ زائد صلاح، رئیس حرکت اسلامی فلسطین را به مدت شش ماه دیگر تمدید کند. خالد زبارقه، وکیل شیخ رائد صلاح در این باره گفت: اداره زندان ها از قاضی خواسته است مدت زندان انفرادی رئیس حرکت اسلامی فلسطین را تمدید کند.

کد خبر 1028343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha