تجلیل از حافظان قرآن کریم/ ۵۶ نفر حافظ کل قرآن کریم شدند

چاوشی گفت: ۱۸۷ حافظ کل قرآن از ۱۷ استان کشور در مرحله استانی ترنم وحی شرکت کردند که ۸۰ نفر به مرحله کشوری راه یافتند و در پایان ۵۶ نفر توانستند حد نصاب قبولی در مرحله کشوری را کسب کنند.

«سید محمد چاوشی» در حاشیه اختتامیه ترنم وحی در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره آزمون حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبیر با عنوان ترنم وحی ویژه اعضای مهد قرآن در سراسر کشور برگزار شد.

 

مدیرعامل موسسه کشوری مهد قرآن کریم با اشاره به مراحل برگزاری آزمون حفظ قرآن افزود: ثبت نام در آزمون حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده بود و مرحله استانی آن نیز برگزار شد. مرحله کشوری با توجه به شیوع ویروس کرونا طی سه ماه گذشته به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار شد.

 

وی با اشاره به مراسم تجلیل از برگزیدگان ترنم وحی در مراسم اختتامیه برنامه سالانه موسسه کشوری مهد قرآن کریم گفت: 187 حافظ کل قرآن از 17 استان کشور در مرحله استانی ترنم وحی شرکت کردند که 80 نفر به مرحله کشوری راه یافتند و در پایان 56 نفر توانستند حد نصاب قبولی در مرحله کشوری را کسب کنند.

 

چاوشی خاطرنشان کرد: برای نفرات برتر حفظ کل قرآن کریم گواهینامه حفظ کل صادر شده است که به همراه تندیس و هدیه ویژه به حافظان کل قرآن اهدا می شود.

وی ادامه داد: مدیران استان ها از نظر کمی و کیفی در برگزاری آزمون ترنم وحی مورد ارزیابی قرار گرفتند و در این مراسم استان های برتر نیز تقدیر شدند.

 

چاوشی افزود: مدیران استان هایی که حافظ قبول شده داشتند در مسیر اختتامیه دعوت شده بودند که به نیابت از حفاظ هدایا را تحویل گرفتند و در مراسمی که هفته آینده در استان ها برگزار خواهد شد، این هدایا به حافظان قرآن تقدیم می شود.

 

مدیرعامل موسسه کشوری مهد قرآن کریم گفت: در مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان ترنم وحی اعضای هیئت امنا، هیئت موسس و هیئت علمی موسسه مهد قرآن حضور داشتند.

 

وی در خصوص آغاز سیزدهمین ترنم وحی گفت: مراحل ثبت نام سیزدهمین دوره حفظ کل قرآن کریم آغاز شده است و علاقه مندان واجد شرایط می توانند در سایت ayeh.ir که متعلق به موسسه مهد قرآن است، ثبت نام کنند. پس از ثبت نام در زمان مشخص آزمون شفاهی حفظ و آزمون کتبی ترجمه و تدبر در مرحله استانی و پس از آن مرحله کشوری برگزار خواهد شد.

کد خبر 1028363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha