بیش از ۸۹ درصد دانش آموزان شهرستان ملایر به شبکه شاد متصل هستند

بشری گفت: بیش از ۸۹ درصد دانش آموزان شهرستان به شبکه شاد متصل هستند و از آموزش مجازی بهره می برند که با تهیه گوشی و تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار این آمار روبه افزایش است.

 به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر ، «محمدرضا بشری»  صبح امروز چهارشنبه ( 29 بهمن)  با ارائه گزارشی از فعالیت های گسترده مجموعه آموزش و پرورش در دوران شیوع بیماری کرونا در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ملایر  گفت: فرهنگیان شهرستان جهادگرانه با زحمات دوچندان و در کمال دلسوزی آموزش را پیش می برند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با بیان این که همه روستاهای زیرنظر آموزش و پرورش ملایر اگرچه با سرعت های متفاوت اما از اینترنت برخوردار هستند افزود: بیش از 89 درصد دانش آموزان شهرستان به شبکه شاد متصل هستند و از آموزش مجازی بهره می برند که با همت والای خیرین و همکاران فرهنگی در تهیه گوشی و تبلت برای دانش اموزان کم برخوردار این آمار روبه افزایش است.
 

وی تصریح کرد: دانش آموزانی هم که به هر دلیل امکان استفاده از برنامه شاد را نداشته باشند علاوه بر صدا و سیمای ملی از محتوای درسی تولید شده در شهرستان در قالب درسنامه ، جزوه ، فیلم و پادکست های آموزشی استفاده می کنند.

آموزش در شهرستان ملایر به اهداف خود رسیده است

مدیر آموزش و پرورش با اشاره به نتایج آماری تحلیل امتحانات نوبت اول دانش آموزان شهرستان گفت: یافته های آماری حاکی از آن است که آموزش در شهرستان ملایر به اهداف خود رسیده است.

بشری اظهار داشت: تجربه های گذشته از همزیستی با کرونا در بحث آموزش با تشکیل اتاق های فکر ویژه هر مقطع با همفکری و هم افزایی زبده ترین نیروهای فرهنگی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است تا در نیمسال تحصیلی پیش رو با برنامه ریزی بهتر و دقیق تر اهداف متعالی آموزش و پرورش مطابق سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب پیگیری شود.

سالن های ورزشی آموزش و پرورش تابع دستورات ستاد شهرستانی کنترل، پیشگیری و مقابله با کرونا است

وی گفت: سلامت دانش آموزان و فرهنگیان از هرچیزی برای ما مهم تر است و سالن های ورزشی ما نیز تابع دستورات ستاد شهرستانی کنترل، پیشگیری و مقابله با کرونا می باشد.
 

وی اضافه کرد: در صورت بهتر شدن وضعیت شهرستان و موافقت ستاد مقابله با کرونا، مطابق شیوه نامه بهداشتی وزارت آموزش و پرورش سالن هایی که امکان رعایت دقیق دستور العمل ها در آن ها وجود داشته باشد بازگشایی خواهند شد.

پروژه های خیر ساز آموزش و پرورش فعال و در حال پیشرفت هستند.

مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر از انتخاب و عقد قرار داد با پیمانکاران پروژه های خیری در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: بحمدالله پروژه های خیرساز آموزش و پرورش فعال و در حال پیشرفت هستند.

 وی در ادامه با اشاره به تخصیص 50 میلیارد ریال اعتبار از طرف سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به پروژه آموزشی سردار سلیمانی شهرستان گفت: با همکاری های خوب و بی دریغ سازمان نوسازی مدارس استان درصدد هستیم تا به لطف خدا این پروژه در مهرماه آینده آماده بهره برداری باشد.

بشری همچنین از آماده سازی پروژه آموزشی آینده سازان برای اجرای عملیات ساخت خبر داد و گفت: پیمانکار این پروژه نیز مشخص شده و به زودی عملیات اجرایی ساخت این پروژه نیز آغاز خواهد شد.

« حسین فارسی»، نیز از زحمات مجموعه آموزش و پرورش در در دوران شیوع بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد و گفت : شورای آموزش و پرورش با استفاده از تمام ظرفیت ها برای پیشرفت در عرصه تعلیم و تربیت همکاری لازم با آموزش و پرورش را کما فی السابق خواهد داشت.

 معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر  با اشاره به هشدار وزیر بهداشت مبنی بر احتمال خیز موج چهارم بیماری کرونا و شناسایی مواردی از کرونای انگلیسی در کشور، فرهنگیان را در اقناع هموطنان نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی مؤثر عنوان کرد و گفت:  از فرزهنگیان درخواست دارم به صورت مستمر دستور العمل های بهداشتی را گوشزد کرده تا به  قطع کامل زنجیره کرونا نزدیک شویم .

 

 

کد خبر 1028438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha