بیش از دو هزار اثر به جشنواره رویش رسید

وبینار ایثار و شهادت چهارمین جشنواره درون دانشگاهی(علمی کاربردی) با عنوان "رویش" به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب به صورت وبینار از گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام عامری، چهارشنبه(۲۹ بهمن) در وبینار " ایثار و شهادت" چهارمین جشنواره درون دانشگاهی(علمی کاربردی) با عنوان "رویش" به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب که در گلزار شهدای کرمان برگزار شد از وصول دو هزار اثر به این جشنواره خبر داد.

 



مسئول دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سپس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی؛ منظومه فکری آن شهید والامقام را منظومه فکری امامین انقلاب دانست و گفت: تلاش شهید همواره این بود بیرق دین روی زمین نماند.

 



وی ادامه داد: چه آن زمان که در دفاع مقدس بود و چه در مبارزه با اشرار و یا مبارزه با داعش و.‌. برای این بود پرچم دین که دست ولی فقیه است روی زمین نباشد.

 



حجت الاسلام عامری با بیان اینکه ولی فقیه در زمینه های مختلف پیرامون حاج قاسم صحبت کردند اما حاج قاسم چیزی را که باعث عاقبت به خیری می دانست؛ التزام عملی به ولایت فقیه بود؛ ولایت فقیه را شعبه ای از ولایت اهل بیت دانست.

 


وی با بازخوانی فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی گری شهید سلیمانی و اینکه ایشان اهل حزب و جناح نبود اما به شدت انقلابی بود؛ تصریح کرد: بعضی ها سعی نکنند این مسئله را کم رنگ کنند زیرا حاج قاسم به شدت پایبند انقلاب و خط امام بود.

 



حجت الاسلام عامری با بیان اینکه اخلاص در عمل ویژگی دیگر شهید سلیمانی بود؛ خاطرنشان کرد: تمام همّ و غم او این بود در مسیر صراط مستقیم الهی و ولایت حرکت کند و خداوند هم بهترین شهادت در عصر حاضر را نصیب او کرد.

کد خبر 1028456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha