علاقه مندی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همکاری بسیج سازندگی جهت محرومیت زدایی

کلانتری گفت: به شدت تمایل داریم و علاقه مندیم با همکاری و مشارکت بسیج سازندگی در فعالیت ها با همراهی و کمک مردم گامی مهم در محرومیت زدایی برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۲۵ بهمن) در دیدار رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: آمادگی کامل استان برای مشارکت در اجرای «طرح جامع محرومیت زدایی» با بسیج سازندگی کشور در کهگیلویه و بویراحمد را اعلام می کنم. 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دستگاه های اجرایی استان با بسیج سازندگی یک مجموعه توانمند و همدل هستند و به شکل میدانی، عملیاتی و جهادگرانه پای کار خواهند بود.

 

وی وفاق، همدلی و همکاری با بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی را نقطه امیدی برای مردم استان دانست و ادامه داد: به شدت تمایل داریم و علاقه مندیم با همکاری و مشارکت بسیج سازندگی در فعالیت ها با همراهی و کمک مردم گامی مهم در محرومیت زدایی استان برداریم.

 

کلانتری تصریح کرد: پروژه های کوچک و زود بازده سریع به سرانجام می رسند و رضایت مندی و خوشنودی بیشتر مردم را در پی خواهد داشت.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در طرح ها و پروژه های مشارکتی با بسیج سازندگی، پرداخت اعتبارات ۱۱ درصد بیشتر از پروژه های دیگر دستگاه های اجرایی بوده است.

 

وی با بیان اینکه، در این استان به دلیل وضعیت جنگل، پراکندگی روستاها، سخت گذر و صعب العبور بودن، هزینه های راه سازی، برق، گاز، اینترنت و سایر خدمات چهار تا پنج برابر دیگر استان ها است، افزود: به همین دلیل شرایط سازندگی و خدمات رسانی در کهگیلویه و بویراحمد سخت و زمان بر است.

 

وی با بیان اینکه دولت برای کهگیلویه و بویراحمد منابع قابل ملاحظه ای درنظر گرفت، ابراز داشت: سال ۱۴۰۰ بودجه کهگیلویه و بویراحمد ۵۶ درصد افزایش یافته است.

 

کلانتری گفت: بودجه عمرانی ۱۳۹۹ کهگیلویه و بویراحمد که ۹۰۰ میلیارد تومان بود، برای سال آینده به هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در احداث ۵۱ پروژه با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد تومان با بسیج سازندگی استان مشارکت داشتیم.

 

وی افزود: ابتدای امسال عملیات احداث سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در این استان آغاز شد که ۲ هزار واحد آن تکمیل و هزار و ۵۰۰ واحد تا آخر سال تکمیل می شود و ۲ هزار واحد دیگر آغاز خواهد شد.

 

کلانتری به مقاوم سازی ۳۵ هزار واحد مسکن در استان اشاره کرد و ابراز داشت: احداث ۱۱۵ سایت مخابراتی برای پوشش اینترنت پرسرعت در روستاهای استان آغاز شده و تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار از اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ارائه خدمات به مردم به خصوص روستاهای دور افتاده و محروم از هرگونه طرح، برنامه، تصمیم و پیشنهادی به خوبی استقبال و حمایت می کنیم و با همه توان و ظرفیت ها مشارکت جدی خواهیم داشت. 

کد خبر 1028494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha