حجت الاسلام محمود رجبی  به عنوان مدیر جدید موسسه  امام خمینی (ره) معرفی شد

رهبر معظم انقلاب در حکمی اعضای هیئت امنای موسسه امام خمینی (ره) را تعیین و حجت الاسلام محمود رجبی را به عنوان مدیر جدید این موسسه آموزشی و پژوهشی منصوب کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مراسم معارفه مدیر جدید موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) امروز(چهارشنبه ۲۹بهمن) برگزار شد.

 

در حکم رهبر معظم انقلاب که حجت الاسلام محمدی عراقی رئیس دفتر رهبر انقلاب در قم در این مراسم آن را قرائت کرد حجج اسلام محمود رجبی، غلام رضا فیاضی،  محمدی عراقی، علی مصباح یزدی و مجتبی مصباح یزدی را به عنوان هیئت امنای جدید موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) منصوب شدند.

 

رئیس جدید موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) در سخنانی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب برای ادامه پویایی و بالندگی این موسسه افزود: با همکاری هیئت علمی و اساتید موسسه مسیر آیت الله مصباح یزدی را ادامه خواهیم داد.

 

حجت الاسلام رجبی تاکید کرد: باید میراث گرانبهایی که آیت‌الله مصباح یزدی از خودشان بر جای گذاشت را قدر دانسته و با نهایت اخلاص و استمداد از اهل‌بیت(ع) در پویایی و بالندگی‌اش کوشش کرده و از آن صیانت و پاسداری کنیم.

 

وی با اشاره به میراث گرانبهای علمی مرحوم آیت الله مصباح یزدی گفت: تمام تلاش علمی و آموزشی  را به کار خواهیم بست تا مسیر ترسیم شده مرحوم آیت الله مصباح یزدی زنده و بالنده  باقی بماند.

 

همچنین در این مراسم از 2 کتاب  تاریخچه مبارزات سیاسی و سابقه علمی مرحوم ایت الله محمد تقی مصباح یزدی (ره) و جرعه ای از کوثر مصباح رونمایی شد.

 

کد خبر 1028654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha