از شاعران ملی انقلاب اسلامی در زنجان تجلیل شد

در محفل ادبی تجلیل از شاعران ملی انقلاب اسلامی با عنوان «راویان بالندگی» از استاد حاج ولی‌الله کلامی (پیشکسوت شعر انقلاب) و امیر رسولی (چهره فعال شعر انقلاب) تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همایش تجلیل از شاعران ملی انقلاب اسلامی با عنوان راویان بالندگی با هدف تجلیل از شاعران ملی و استانی انقلاب اسلامی در زنجان برگزار شد.

 

در این مراسم نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بر ضرورت داشتن هدف در زندگی برای انسان تاکید کرد و گفت: اگر انسان بر اساس قواعد زندگی کند، بعد از حیات دنیوی از وی با نیک‌نامی یاد می شود.

 

آیت الله علی خاتمی با اشاره به اینکه ولی‌الله کلامی جزو کسانی است که اشعار وی به عنوان میراث ماندگار مطرح است، خاطرنشان کرد: لازم است تا جوانان از این الگوها برای قرار گرفتن در مسیر درست زندگی بهره‌مند شوند.

 

یکی از شعرای آیینی نیز در این نشست به ارتباط ولی الله کلامی با مردم اشاره کرد و گفت: حضور مستمر و موثر این شاعر آیینی در برهه‌های مختلف باعث شده است تا وی همواره در نزد مردم حضوری گرم داشته  باشد.

 

مصطفی محدثی‌خراسانی به نقش آفرینی ولی‌الله کلامی در عرصه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: فعالیت این شاعر زنجانی محدود به مرثیه اهل‌بیت (ع) نبوده و شاعری برای همه لحظه‌ها به شمار میرود.

 

در ادامه همایش تجلیل از شاعران ملی انقلاب اسلامی با عنوان «راویان بالندگی» از استاد حاج ولی‌الله کلامی (پیشکسوت شعر انقلاب) و امیر رسولی (چهره فعال شعر انقلاب) تجلیل شد.

 

کد خبر 1028724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha