غبارروبی مسجد امیرالمومنین(ع) توسط اعضای کانون شهدای راه آهن

حجت الاسلام بیاتی از غبارروبی مسجد امیرالمومنین(ع) توسط اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای راه آهن به مناسبت حلول ماه رجب خبر داد.

حجت الاسلام محمدحسن بیاتی در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، با تبریک به مناسبت حلول ماه رجب گفت: به همین مناسبت مسجد امیرالمومنین(ع) توسط اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای راه آهن غبار روبی شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای راه آهن افزود: این مراسم توسط اعضای نوجوان کانون و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شد.

 

وی با اشاره به دیگر برنامه های کانون به مناسبت دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) گفت: برگزاری مسابقات حفظ قرآن به مناسبت دهه فجر، برگزاری مسابقات نقاشی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و برگزاری جشن میلاد آن حضرت از جمله این برنامه بود.

 

بیاتی همچنین به برگزاری مسابقات نقاشی با عنوان« مادرم تاج سرم» در سه مقطع سنی 5تا 7 سال، 8تا 10 سال، و یازده سال به بالا خبر داد و افزود: تجلیل از مادران شاغل در راه آهن یکی دیگر از برنامه های روز بزرگداشت مقام مادر بود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای راه آهن در پایان غبارروبی مزار شهدا و شرکت اعضا در راهپیمایی موتوری و خودرویی 22 بهمن را از دیگر برنامه های کانون در دهه فجر عنوان کرد.

کد خبر 1028736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha