مرمت، ساخت و رنگ‌آمیزی ۳۰ باب منزل مسکونی در اندیمشک

سهرابی‌فر گفت: گروه جهادی خیبریون کوی لور با حمایت مجموعه سازندگی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک اقدام به مرمت، ساخت و رنگ‌آمیزی ۳۰ باب منزل مسکونی کرده است.

«ابوذر سهرابی‌فر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه گروه جهادی خیبریون کوی لور اندیمشک در سال ۱۳۹۷ به همت جمعی از جوانان و پیشکسوتان پایگاه مقاومت بسیج خیبر حوزه شهید مدنی تشکیل شد اظهار کرد: این گروه جهادی در طرح‌ها و اقدامات ویژه محرومیت‌زدایی گام‌های موثری برداشته که از این دست اقدامات می‌توان به کمک‌های مومنانه در قالب تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، پخت و توزیع غذای گرم، تهیه لوازم‌التحریر ویژه نیازمندان، حضور فعال و امدادرسانی در بلایای طبیعی، ساخت و ساز منازل محرومین و همچنین تهیه جهیزیه اشاره کرد.

 

مسئول گروه جهادی خیبریون اندیمشک افزود: گروه جهادی خیبریون از آغاز سال ۱۳۹۹ تاکنون ده‌ها عنوان طرح جهادی انجام داده که در همین راستا در ۱۰ ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال هزینه کرده است.

 

وی اذعان کرد: در حال حاضر این گروه جهادی که با حمایت خیرین و به صورت مردمی اداره می‌شود، قدم در راه بزرگی جهت رفع محرومیت‌زدایی گذاشته است و قصد دارد با حمایت مجموعه سازندگی ناحیه اندیمشک اقدام به مرمت، ساخت و رنگ‌آمیزی ۳۰ باب منزل مسکونی در کوی لور کند.

 

سهرابی‌فر تصریح کرد: این طرح که بعنوان عیدانه ولادت حضرت حجت (عج) است، از سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال جاری با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک آغاز شده و تا سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد یافت.

 

کد خبر 1028758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha