برگزاری پویش اطلاع رسانی« مشارکت اجتماعی پیک چهارم کرونا» در کهگیلویه و بویراحمد

پویش اطلاع رسانی مشارکت اجتماعی پیک چهارم کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اصحاب رسانه استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» امروز (۳۰ بهمن) در این زمینه، اظهار کرد: پویش اطلاع رسانی «مشارکت اجتماعی پیک چهارم کرونا» با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، خانه مطبوعات استان و دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پویش با توجه به آغاز پیک چهارم کرونا و همچنین ضرورت اطلاع رسانی مستمر به جهت مشارکت اجتماعی برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف این پویش رسانه ای، یادآور شد: با توجه به پیک چهارم کرونا به جهت استفاده از ظرفیت موثر رسانه ها در آگاهی بخشی و امید بخشی به جامعه، در راستای اطلاع رسانی مستمر برای مقابله با کرونا و پرداختن به ابعاد و زوایای ناشی از پیک چهارم کرونا این پویش برگزار می شود.

پیرسبزی با اشاره به شرایط پویش اطلاع رسانی و مشارکت اجتماعی، گفت: بازده زمانی این پویش از ۲۵ بهمن ماه تا ۱۰ اسفند ۹۹ بوده و کلیه اخبار منتشر شده رسانه های استان در بازده زمانی فوق در قالب لینک خبر به خانه مطبوعات استان ارسال می شود که از ۲۰ رسانه ای که بیشترین آمار انتشار اخبار در موضوع پیک چهارم کرونا را داشته باشند با اهدای لوح تقدیر از آنها تجلیل می شود.  

کد خبر 1028765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha