اصناف بهشهر پای کار کمک به مددجویان امداد

باقری گفت: اصناف بهشهر یکی از بازوان مهم برای امدا هستند و با کمک اصناف می توان قدم های حمایتی مناسبی از اقشار کم در آمد و کم برخوردار برداشت و امیدواریم با کمک بازاریان در این راستا بیش از گذشته موفق عمل شود.

«رضا باقری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: بازاریان همواره کمک کار امداد بوده اند و در جلسه ای با هیات رئیسه اتاق اصناف بهشهر از حمایت های همیبشگی بازاریان قدردانی شد و با توجه به اینکه بازاریان بهشهر همیشه به کمک نیازمندان شتافته است؛ امروز هم در ادامه رسالت خود پای کار کمک به نیازمندان است.

 

رئیس کمیته امداد بهشهرافزود:  با کمک اصناف می توان قدم های حمایتی مناسبی از اقشار کم در آمد و کم برخوردار برداشت و امیدواریم با کمک بازاریان در این راستا بیش از گذشته موفق عمل شود.

 

وی تصریح کرد: اگر چه امروزه بازاریان خود از کرونا و شیوع آن متضرر شده اند و آسیب جدی به بازار وارد شده است؛ اما بازاریان همواره کمک کار امداد بوده و هستند و امیدواریم این کمک ها استمرار یابد.

 

 

باقری خاطرنشان كرد: نهاد حمايتي كميته امداد همواره با مشاركت هاي مردمي توانسته گام هاي موثري را در جهت رفع مشكلات نيازمندان بردارد و  طرح هاي مشاركتي فراوانی با حضور مردم و همکاری خیران اجرایی دشه است و همچنان هم ادامه دارد.
 

 

وي تاكيد كرد: حفظ کرامت انسانی در اولويت كاري كميته امداد قرار گرفت و با اجراي طرح های مختلف اجرایی برای خانوارهای نیازمند در بخش های مختلف تلاش شد تا علاوه بر حفظ هرچه بيشتر کرامت افراد، با اجرای طرح مشاركتي مردم زمينه براي مشاركت هرچه بيشتر ساير گروه هاي مردمي با نهاد حمايتي كميته امداد فراهم شود.

کد خبر 1028821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha