حراست از سرمایه های انقلاب در گرو ایستادگی بر اصول و مبانی انقلاب است

حجت الاسلام ابوترابی گفت: سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی را با علم و عمل صالح پاسداری کنیم و در مسیر حل مشکلات مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه قدم های عالمانه استوار برداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حجت الاسلام سید«محمد حسن ابوترابی فرد» ظهر امروز (30 بهمن) در مراسم بزرگداشت عارف ربانی آیت الله «سید رضا فاضلیان» که با حضور سمت های کشوری و استانی در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینای همدان برگزار شد ، گفت: استان همدان مهد عارفان و عالمان بزرگی چون آیت الله شیخ محمد بهاری، آیت الله آخوند ملاعلی معصومی و آیت الله سید رضا فاضلیان است.

 

امام جمعه موقت تهران افزود: آیت الله «سیدرضا فاضلیان» عارف بزرگی که تربیت یافته مدرسه عالم و فقیه بزرگ آیت الله معصومی همدانی است که حدود 30 سال در محضر این عارف بزرگ حضور داشت .

 

وی ادامه داد: نسل جوان دیروز که تربیت یافته مدرسه قرآن و عترت بوند هم اکنون بسیاری از چهره های پرافتخار و موفق نظام هستند که امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون این جوانان است، جوانانی که در گذشته شاگردان عارفان دینی و امروز استادان عملی ارزش های و مبانی دینی هستند.

 

وی همچنین به ویژگی های آیت الله فاضلیان اشاره کرد و گفت: ایستادگی در مسیر تقوای الهی، آراستگی به ارزش های والای انسانی، مردمی بودن و حل  مشکلات و مسائل مردم ، موثر در دوران هشت سال دفاع مقدس از برخی ویژگی های عارف بزرگ آیت الله فاضلیان بود.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: امروزه سرمایه امت اسلامی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران نتیجه حضور و تلاش علما و فقها و تربیت یافتگان مدرسه امام صادق (ع) است که حامل پیام الهی برای جامعه بودند و با عمل نیز احکام دین و دستورات الهی را اجرا می کردند.

 

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شایسته است جامعه اسلامی براساس آموزه های دینی و الهی مدیریت شود، اظهار داشت: دست یابی به مدیریت اسلامی کار سختی است که در دوران انبیاء الهی نیز این گونه بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه با مدیریت اسلامی فاصله زیادی داریم، گفت: نیازمند تلاش جوانان در چله دوم انقلاب هستیم تا مدیران در رده های بالا و میانی کشور آراسته به مقام عدالت باشند.

 

وی با اشاره به تقویت تقوا در همه اقشار افزود: تقوا باعث ایجاد امنیت برای انسان می شود  چرا که امروزه فضای مجازی تهدید بزرگی برای جوانان است که باید مراقب باشند و خود را به سلاح تقوا مجهز کنند تا آسیب نبییند.

 

حجت الاسلام ابوترابی گفت: سرمایه های ارزشمند انقلاب را با علم و عمل صالح پاسداری کنیم و در مسیر حل مشکلات مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه قدم های عالمانه استوار برداریم.

 

کد خبر 1028828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha