ثبت‌نام دوره مسابقات حفظ قرآن کریم در کردستان آغاز  شد

حسینی گفت: ثبت‌نام شرکت در اولین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم در موسسه قرآنی تعلیم الذکر حکیم آغاز شده و تا ۲۵ اسفند ماه ادامه دارد.

سیدعباس حسینی، مدیر مؤسسه قرآنی «تعلیم الذکر الحکیم» سنندج امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: اولین دوره مسابقات حفظ قرآن به همت مؤسسه تعلیم‌الذکر‌الحکیم سنندج و مرکز حفظ قرآن صلاح‌الدین ایوبی روانسر در کردستان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: حافظان قرآن کریم استان‌های کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی می‌توانند در این دوره از مسابقات قرآنی ثبت‌نام کنند.

 

وی با اشاره به مهلت زمان ثبت نام در این مسابقات قرآنی بیان کرد: مهلت ثبت‌نام برای این دوره از مسابقات قرآنی از ۲۵ بهمن‌ماه تا ۲۵ اسفندماه سال جاری است.

 

مدیر مؤسسه قرآنی تعلیم الذکر الحکیم سنندج عنوان کرد: این دوره از مسابقات قرآنی در دهه اول و دوم ماه مبارک رمضان با حضور حافظان قرآن کریم در استان‌های یاد شده برگزار می‌شود.

 

حسینی به رشته‌های این دوره از مسابقات حفظ قرآن اشاره و اظهار کرد: رشته‌های این دوره از رقابت‌های قرآنی حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء ، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی تمام رده‌های سنی آقایان و بانوان قرآنی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، اعلام کردد: قرآن‌های نفیس، کتاب‌های سودمند و جوایز نقدی از جوایز این دوره از مسابقات قرآنی هستند.

 

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات قرآنی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق کانال‌های تلگرامی مؤسسه تعلیم‌الذکر‌الحکیم سنندج و مرکز حفظ قرآن صلاح‌الدین ایوبی روانسر اخبار را پیگیری کنند و یا با شماره‌های ۰۹۳۰۳۲۱۰۶۴۴ و یا ۰۹۱۸۶۶۷۹۸۱۲ تماس حاصل کنند.

کد خبر 1028843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha