رنج‌ها و آلام مردم خوزستان با همکاری همه مدیران کاسته می‌شود

حسین‌زاده صبر و سخت‌کوشی در همه امور را دو ویژگی شریعتی استاندار سابق خوزستان دانست و گفت: امیدوارم استاندار جدید با تلاش مضاعف و همکاری همه مدیران در این مسئولیت موفق باشد و در مدت باقی‌مانده از دولت آلام و رنج‌های مردم استان کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی‌حسین حسین‌زاده» امروز (پنجشنبه ۳۰ بهمن) در آئین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که در محل تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد اظهار کرد: در جلسه‌ای که سال‌های گذشته در قالب مسئولان دانشگاهی محضر مقام معظم رهبری رسیدیم و ایشان فرمودند امیدوارم این مسئولیت‌های اجرایی توشه‌ای برای آخرت شما باشد.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان به بیان ۲ ویژگی شریعتی استاندار سابق خوزستان در دوران مسئولیت مدیریت استان پرداخت و افزود: این ویژگی‌ها یکی صبر و متانت و بردباری وی در کارها بود که نعمت بزرگی به شمار می‌رود و دیگری سخت‌کوشی در کارها و امور بود.

 

وی بیان کرد: در برهه‌ای از ایام اربعین، با توجه به اینکه مرز چذابه در ابتدای برگزاری مراسم فاقد زیرساخت‌هایی نظیر آب، برق و جاده بود، استاندار روزانه سه بار به مرز چذابه رفت و آمد داشتند که بار سوم که نیمه شب بود از ایشان پرسیدم که دلیل این حجم از رفت و آمدها چیست که پاسخ دادند که این نظارت و حضور با این هدف است که مبادا زائری بی سرپناه و بدون امکانات لازم در راه مانده باشد، گرچه که بسیاری از حمایت‌هایی که در اربعین داشتیم در بخش مشارکت مردمی بود.

 

حسین‌زاده ادامه داد: در جریان سیل خوزستان در فروردین ۹۸ همگان ظواهر سخت‌کوشی و انسجام ملت را در آن شرایط دیدند و لمس کردند، اما این بحران بزرگ مسائلی داشت که شاید خیلی عیان نبود، من شاهد حجم آبی که از پشت سدها منتقل می‌شد بودم، به طور مثال به گفته کارشناسان امر سد کرخه حداکثر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب ظرفیت دارد و بیش از این حجم در صورتی که دریچه‌ها را با نکنیم خطرناک است و احتمال شکستگی سد وجود داشت.

 

وی تصریح کرد: در آن ایام حجم آب به میزان زیادی بیش از حداکثر ظرفیت سد وارد می‌شد و این صبر و بردباری و متانت دکتر شریعتی در مدیریت شرایط بود که وضعیت کنترل شود و اگر هر مسئول دیگری در آن شرایط قرار می‌گرفت قافیه را می‌باخت.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در پایان از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی شریعتی در مدت تصدی‌گری استانداری خوزستان تقدیر و برای سلیمانی دشتکی استاندار جدید کرد و یاد آور شد: امیدوارم استاندار جدید با تلاش مضاعف و همکاری همه مدیران در این مسئولیت موفق باشد و در مدت باقی‌مانده از دولت آلام و رنج‌های مردم استان کاهش یابد.

 

کد خبر 1028860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha