افزایش ۵۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در گیلان

حسن پور گفت: در ۱۱ ماهه امسال بیش از چهار تن و ۱۸۰ کیلو گرم کشف مواد مخدر در گیلان داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد در زمینه کشفیات مواد مخدر رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « حسین حسن پور » در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود که با محوریت تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان امروز (پنج شنبه، ۳۰ بهمن) در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری " امنیت شرط زندگی است و اگر در جامعه ای فقر نباشد اما  امنیت هم نباشد زندگی بر مردم سخت و دشوار می شود."


 

جانشین نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه امنیت حاصل خون هزاران شهید است، تصریح کرد: کشوری که اوایل انقلاب توانایی آنچنانی نداشت، امروز با ساخت موشک ۲ هزار کیلومتری، دشمن را مورد هدف قرار می دهد. 

 

حسن پور ادامه داد: تولید امنیت محصول خرد جمعی و همراهی و کمک همگان است و در ادامه این مسیر دست نیاز به سمت همه دوستان دراز کرده و  با مخلان نظم و امنیت به طور جدی برخورد می کنیم.

 

وی  با بیان اینکه فرمانده جدید شهرستان باید مقابله جدی با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر را در اولویت های کاری خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: در ۱۱ ماهه امسال بیش از چهار تن و ۱۸۰ کیلو گرم کشف مواد مخدر در استان گیلان داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد در زمینه کشفیات مواد مخدر رشد داشته است.

 

جانشین نیروی انتظامی گیلان مبارزه جدی با سلاح های غیر مجاز را از دیگر اولویت های کاری عنوان و تصریح کرد: هزار و ۴۳۹ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و جنگی کشف شده و بیش از ۵۱ درصد نسبت به سال گذشته افزایش کشفیات حوزه سلاح است.

 

وی ادامه داد: در حوزه پیشگیری از جرائم خصوصا سرقت پنج درصد کاهش و ۶ درصد افزایش کشفیات نسبت به سال گذشته داشتیم و در زمینه کاهش تلفات تصادفات در استان نیز ۱۲ درصد فوتی و  ۲۲ درصد مصدومین کاهش داشتیم.

 

حسن پور با بیان اینکه در حوزه عملکردی شهرستان لنگرود در این شاخص ها عملکرد خوبی ارائه داده است، گفت: فعالیت در تمام حوزه ها باید به شکلی باشد که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

 

گفتنی است ، در این مراسم از زحمات « مجید نیکویی» قدردانی و «حمید رضا سرخوش پور» به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان لنگرود منصوب شد.

کد خبر 1028864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha