مبنای بودجه گذاری ادارات در جذب اعتبارات تخصیص یافته است

حیدری در جلسه شورای اداری مبنای بودجه گذاری سال آتی را در جذب اعتبارات تخصیص یافته ادارات عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « رحیم حیدری » در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود که با محوریت تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان امروز(پنج شنبه، ۳۰ بهمن) در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: امنیت، بنیانی ترین و کاراترین نیاز جامعه و مردم است که منجر به اجرایی شدن همه تفکرات خوب و ارزشمند در صورتی که همه اسباب و لوازم آن فراهم باشد، می‌شود.


فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه با وجود امنیت مبانی و مقدمات قابلیت اجرایی شدن را پیدا می کند، افزود: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال ناکارآمد شدن نظام در ذهن مردم به خصوص نوجوانان و جوانان هستند اما وظیفه همه ما تقویت امید در دل مردم است که این مهم با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری محقق می شود‌.

 

*نیروی انتظامی پیشانی آرامش بخشی به مردم است

حیدری با اشاره به اینکه فعالیت و کارآمدی اعضای شورای تامین در راستای حفظ و ثبات امنیت یک اصل است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی پیشان و نماد این کارایی است و در موضوعات مختلف عمرانی، رفاهی، اجتماعی، انتخابات و ‌‌‌... به نیروی انتظامی به عنوان یک اصل نگاه کرده می شود که پیشان آرامش بخشی به مردم است.

 

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به ضرورت اجتماعی شدن موضوعات و اینکه امنیت از مقوله های اجتماعی است، اذعان کرد: سرمایه اجتماعی ما مردم هستند و امنیت در صورت اجتماعی شدن ماندگار است و خوشبختانه نیروی انتظامی موضوع اجتماعی محور بودن امنیت را اجرایی کرده است.

 

* کمترین میزان بستری بیماران کرونایی طی ماه های اخیر

حیدری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قدردانی از مجموع بهداشت و اینکه طی روزهای اخیر بیمار کرونایی به بیمارستان مراجعه نکرده و این حاصل کار نیروهای بهداشتی و مردم است، افزود: آمارها نشان از کمترین حد میزان بستری بودن طی ماه های اخیر را نشان می دهد.


وی با اشاره به موضوع پیشگیری و پیش بینی که به اثر بخشی و کم هزینه شدن مسائل کمک می کند، تصریح کرد: با توجه به تجارب گذشته، برنامه های آتی حوزه عملکردی خود را ارائه و روسای ادارات در حوزه عمل خود هر هفته یک روز را به بازدید میدانی اختصاص و گزارش آن را ارائه دهند.

 

حیدری در پایان مبنای بودجه گذاری سال آتی را در جذب اعتبارات تخصیص یافته ادارات عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: روسای ادارات بدون اعلام یا گرفتن مرخصی برای انجام کار یا ماموریت از شهرستان خارج نشوند و ضروری است حتما به صورت رسمی با فرمانداری مکاتبه کنند.

 

کد خبر 1028868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha