برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت ویژه اعضای کانون‌های تخصصی تهران

دوره آموزشی تربیت مربی مهدویت ویژه اعضای کانون‌های تخصصی استان تهران با همکاری بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) همزمان با دهه فجر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دوره آموزشی تربیت مربی مهدویت ویژه اعضای کانون‌های تخصصی استان تهران همزمان با دهه فجر 15 تا 16 بهمن با همکاری بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) برگزار می‌شود.

اعضای کانون‌های مساجد که در مرحله مقدماتی شرکت کنند و در آزمون حد نصاب نمره را کسب کنند، می‌توانند در دو مرحله بعدی نیز شرکت کنند و در پایان به عنوان مربی مهدویت فعالیت کنند.

این دوره آموزشی با حضور حجج اسلام حاتمی و عباسی از استادان بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) با استفاده از کتاب نگین آفرینش برگزار می‌شود.

پیشینه: کانون‌های تخصصی مهدویت از سال 87 در استان‌های سراسر کشور ایجاد شده اند و به امر آموزش مباحث مهدویت به صورت تخصصی می‌پردازد.

قبل از تأسیس کانون‌‌های تخصصی مهدویت نیز کارگاه‌های آموزشی و مباحث مهدویت در کانون ها برگزار می‌شود اما در حال حاضر با گسترش و گستردگی بیشتر، این دوره‌ها به صورت تخصصی برگزار می‌شوند. استان تهران 20 کانون تخصصی دارد که از این میان سه کانون، کانون تخصصی مهدویت است.

پایان پیام/
 

کد خبر 102888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha