در خصوص پیشگیری از وقوع جرم در خوزستان باید فعالیت های بیشتری صورت گیرد

آوایی گفت: مسائل امنیتی در استان خوزستان شوخی بردار نیست و در خصوص پیشگیری از وقوع جرم باید فعالیت های بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید احمد آوایی» ظهر امروز (پنج شنبه ۳۰ بهمن) در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که در تالار امام رضا (ع) اهواز برگزار شد، تقویت نیروهای عملیاتی به خصوص نیروی انتظامی با نصب دوربین و افزایش تجهیزات مورد نیاز آنها را از جمله درخواست های  مهم برای این استان دانست و اظهار کرد: در دیدار با  معاونت پیشگیری از جرم قوه قضائیه مطرح شد که مسائل امنیتی در استان خوزستان شوخی بردار نیست و در خصوص پیشگیری از وقوع جرم باید فعالیت های بیشتری انجام شود.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اخیرا در زندان دزفول به سارق مسلح مرخصی می دهند که باید دقت نظر بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه سرمایه گذاران بخش خصوصی در خوزستان باید از هفت خان رد شوند تاکید کرد: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری سرمایه گذاران باید از ۷۰ خان عبور کنند، بنابراین باید در سیستم اجرایی کشور چابک سازی انجام شود؛ برخی از ادارات مثل ماشین های با باطری خاموش هستند که باید مرتب آنها را حرکت داد.

 

آوایی در خصوص سهمیه سه درصد نفت برای مناطق نفتخیز یاد آور شد: در مجلس هفتم نیز در این خصوص صحبت هایی داشتیم ولی آنقدر شاخص های دیگر کنار آن قرار داشت که اصلا مطلوب نبود و متأسفانه آن طور که باید و شاید شرایط و محرومیت های استان خوزستان را درک نمی‌کنند.

 

کد خبر 1028908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha