وحدت و هماهنگی باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد

جهانگیری در آئین تودیع و معارفه امام جمعه اندیمشک، با اشاره به اینکه وحدت و هماهنگی باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد گفت: مسئولان شهرستان اندیمشک با تمام توان، قدرت و ظرفیت در کنار امام جمعه جدید این شهرستان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (پنجشنبه ۳۰ بهمن) در آئین تکریم امام جمعه سابق اندیمشک و معارفه امام جمعه جدید اندیمشک اظهار کرد: مسئولان شهرستان اندیمشک با تمام توان، قدرت و ظرفیت در کنار امام جمعه جدید اندیمشک هستند.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه همه در شهرستان اندیمشک در کنار هم تعامل و برادری را دارند افزود: با وحدت و هماهنگی برای کار و احترام تلاش می‌کنیم که امید است بتوانیم با امام جمعه جدید گام های مثبتی را هم برداریم.

 

وی اذعان کرد: مصلای نماز جمعه اندیمشک پس از تعمیرات و تغییراتی که در آن انجام شده، در هفته آینده و در صورت بهبود شرایط کرونایی به بهره برداری می رسد.

 

جهانگیری با بیان اینکه اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری اندیمشک تمام قد در کنار امام جمعه جدید هستند تصریح کرد: وحدت و هماهنگی باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

 

«فریدون حسنوند» نیز با اشاره به اینکه نگاه ما به جایگاه امام جمعه، نگاه ولایی و حاکمیتی است عنوان کرد: امام جمعه به عنوان پدر جامعه به حساب می آید و نگاه این پدر همیشه با مهر و محبت همراه است.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، باید بتوانیم با انجام اقدامات جهادی و با تفکر بسیجی، مردم را محکم تر از گذشته پشت سر این نظام نگه داریم.

 

وی با بیان اینکه کلنگ زنی و افتتاح پروژه ها و طرح های مختلف موجب شادی دوستان انقلاب و مایه ناکامی دشمنان انقلاب می شود ابراز کرد: امید دادن، جهادی فکر کردن و جهادی عمل کردن، خدمت به مردم و پیمودن راه انقلاب و رسیدن به قله های استقلال از مهمترین وظایف ما است.

 

حسنوند اذعان کرد: امروز بیرون از کشور، دشمنان مشغول شبیخون فرهنگی و تحریم های اقتصادی هستند اما مردم ایران همچون همیشه استوار مانده اند.

 

همچنین «حجت الاسلام سید مصطفی حسینی» امام جمعه سابق اندیمشک ضمن اشاره به برخی اقدامات خود، از همکاری و همیاری مسئولان و مردم شهرستان اندیمشک تشکر و قدردانی کرد.

 

در پایان «حجت‌الاسلام جلیل علی نژاد» رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان حکم انتصاب حجت الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه جدید اندیمشک را قرائت کرد.

 

کد خبر 1028913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha