بهره مندی از تریبون نماز جمعه در زمینه اطلاع رسانی پذیرش حوزه علمیه

حجت الاسلام حقیان، به ظرفیت تریبون نماز جمعه برای آگاهی بخشی به جامعه اشاره کرد و گفت: این تریبون فرصتی مناسب برای اطلاع رسانی به خانواده ها از نحوه پذیرش حوزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «رضا حقیان»، امروز(30بهمن) در دیدار با معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان اظهار داشت: زمینه تبلیغ و اطلاع‌رسانی در خصوص پذیرش حوزه های علمیه خواهران از تریبون نماز جمعه در سراسر استان استفاده می شود.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به فعالیت 18 پایگاه نماز جمعه در لرستان، افزود: از این طریق اطلاع‌رسانی های لازم برای پذیرش طلبه در مدارس علمیه انجام خواهد شد.

 

وی انتشار پوستر در فضای مجازی را از دیگر فعالیت های این ستاد برای اطلاع رسانی به خانواده ها در راستای پذیرش حوزه های علمیه لرستان عنوان کرد.

 

حجت الاسلام حقیان بر ضرورت همکاری شورای سیستگذاری ائمه جمعه با حوزه علمیه تأکید کرد و گفت: این مهم در ترویج سبک زندگی اسلامی و دینی و ارتقای معنویت در جامعه مؤثر است.

 

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان در پایان بیان داشت: خروجی‌ اصلی حوزه علمیه تبلیغ است و تربیت یافتگان حوزه‌ های علمیه به نوعی مبلغ اسلام و مروج اخلاق هستند.

 

کد خبر 1028914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha