بازگشت پیکر مطهر شهید «منوچهر تقدسی» بعد از ۳۸سال

سردار مسلمی گفت: پیکر پاک و مطهر شهید «منوچهر تقدسی» از شهدای جنگ تحمیلی بعد از ۳۸ سال دوری از وطن همزمان با سالروز وفات حضرت زینب (س) به خانه باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری و به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، سردار «سیاوش مسلمی» شامگاه چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه با حضور در منزل خانواده شهید تقدسی، خبر بازگشت پیکر مطهر بسیجی شهید «منوچهر تقدسی» را پس از ۳۸ سال به  آغوش وطن اعلام کرد و گفت: به واسطه تلاش و پیگیری مداوم گروه‌های تفحص برای پیدا کردن و شناسایی شهدای خوشنام، پیکر بسیجی شهید منوچهر تقدسی به آغوش خانواده باز می‌گردد.

 فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که خدا را شاکریم که توانستیم دل یک خانواده چشم انتظار را شاد کنیم، افزود: ان شاء الله در هفته آینده و طبق برنامه ریزی‌ها، مراسم وداع با شهدا جمعه 8 اسفند 99 مصادف با شب وفات حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)در حسینیه عاشقان ساری برگزار خواهد شد و پس از آن مراسم تشییع خوردویی در محمودآباد برگزار می‌شود.

 

 وی با اعلام اینکه مازندران در هفته آینده میزبان ۸ شهید خوشنام و ۲ شهید با هویت از شهرستان قائم شهر و محمودآباد است، افزود: ان شاء الله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسمی در شان و منزلت شهدای عزیز در مازندران برگزار خواهد شد.

 

به گفته فرمانده سپاه کربلا، بعد از مراسم وداع با شهدا در مرکز مازندران، پیکر‌های مطهر   روز شنبه برای مراسم وداع به شهرستان منتقل و  صبح یکشنبه مراسم تشییع خودرویی در دو شهرستان محمودآباد و قائمشهر  برگزار می‌شود.

 

وی یادآورشد: پیکر های مطهر این شهدای والامقام پس از تشییع خودرویی برای برگزاری مراسم شب وداع استانی به حسینیه عاشقان کربلا منتقل شده و مراسم شب وداع تلویزیونی بدون حضور جمعیت برگزار خواهد شد.

به گفته سردار مسلمی پیکرهای هشت شهید گمنام(فرزندان روح الله) پس از مراسم وداع تحویل نمایندگان شهرهای رامسر، چالوس، آمل و بهشهر می‌شود و پیکر دو شهید با هویت نیز در اختیار مسئولین شهرهای قائمشهر و محمودآباد قرار خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه مراسم تشییع شهدا روز یکشنبه ۱۰ اسفند ماه سال جاری ساعت 10 صبح در ۶شهر استان برگزار می شود، افزود: ۲ شهید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر، 2 شهید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس، 2 شهید در دانشگاه آیت الله آملی شهرستان آمل و 2 شهید در پارک شهرداری (شهدا)  شهرستان رامسر خاکسپاری خواهند شد.

 

سردار مسلی با بیان اینکه پیکر سرباز وظیفه ارتشی شهید «علی اکبر محمدی» فرزند «جان محمد» که در تاریخ 11/10/59 در درگیری میمک به شهادت رسید، پس از 40 سال به زادگاهش قائمشهر باز می‌گردد.

کد خبر 1028949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha