برگزاری دهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین

دهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین به ریاست کاغذلو فرماندار و حضور توسلی معاون امور مالی و برنامه ریزی فرمانداری و دبیری ریاست اداره صنعت ، معدن و تجارت و حضور دیگر اعضاء مرتبط با کارگروه و مدیران چند واحد تولیدی درمحل فرمانداری برگزار گردید.

حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین، با بیان اینکه کار تولید در شرایط امروز کشور نوعی ایثار واز خودگذشتگی در عرصه اقتصادی محسوب می شود گفت: در سال جهش تولید از تمام ظرفیت شهرستان در جهت تقویت تولید و اشتغال  واحدهای تولیدی وصنعتی تا کنون حمایت های خوبی انجام شده است .
وی در ادامه افزود: خوشبختانه همگرایی و همسویی مناسبی میان دستگاه‌های اجرایی در ستاد تسهیل برای اجرای مصوبات و رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی وجود دارد.
در ادامه حسن میرزایی ریاست اداره صمت شهرستان ورامین و دبیر جلسه عنوان نمود : سرمایه گذاران زیادی همواره آماده فعالیت برای رونق تولید و اشتغال هستند و دولت هم با جدیت تلاش می‌کند زمینه لازم را در جهت حضور هر چه بیشتر سرمایه گذاران  فراهم نماید.

در این جلسه مسائل و مشکلات 10 واحد تولیدی صنعتی ، صنفی و کشاورزی  در خصوص اعطای تسهیلات ، مشکلات زیست محیطی ، بدهی به تامین اجتماعی ، مشکلات با اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، بدهی به بانکها و ادارات برق و گاز از سوی نمایندگان واحدهای تولیدی حاضر دراین جلسه مطرح  و روسای دستگاه های مربوطه نسبت به رفع این مشکلات نکاتی را بیان نمودند که پس از بررسی ، مصوبات لازم برای رفع مشکلات به تصویب رسید .

کد خبر 1028969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha