کارت هنر برای بیش از ۱۰۰۰  نفر از فعالان فرهنگ و هنر استان صادر شده است

امیری، گفت: کارت هنر برای۱۷۹۰ نفر از فعالان فرهنگ و هنر استان صادر شده اما به مرور برای دیگر اعضای تحت پوشش صادر و ارسال می شود .

شهرام امیری مسئول صندوق اعتباری هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: فعالان فرهنگ هنر و رسانه ای عضوصندوق اعتباری هنر استان که برای آنان هنر کارت صادر شده است تنها یک هفته پس از دریافت پیامک دریافت هنر کارت فرصت دارند تا کارت صادر شده را دریافت و آن را فعال نمایند.  
 

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲۱۰۰ نفرعضو صندوق اعتباری هنر کرمانشاه هستند و افراد تحت پوشش با مراجعه به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند با اطمینان از اینکه هنر کارت آنها ارسال شده است. با در دست داشتن مدارک لازم و رعایت پروتکل های بهداشتی به این اداره کل مراجعه و برای دریافت هنر کارت اقدام نمایند.

 

امیری تصریح کرد: فعالان فرهنگ و هنر به محض دریافت هنر کارت، شماره ۱۶ رقمی کارت را به سامانه ۵۰۰۰۲۸۱۹۰ با همان شماره همراهی که ثبت نام کرده اند برای فعال سازی ارسال کنند و پس از گذشت ۲۴ تا ۴۸ ساعت از  ارسال شماره به سامانه یادشده رمز فعال سازی ارسال می شود .

 

مسئول صندوق اعتباری هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: هنرمندان شهرستان های تابعه با مراجعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و واحد صندوق اعتباری هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهت پاسخگویی به سوالات با شماره ۳۸۲۳۸۴۰۲داخلی ۲۳۹ تماس بگیرند.

 

وی گفت: هنرکارت، کارت متداولی است که برای نخستین بار طراحی و ارایه شده و تمام هنرمندان اعم از نویسندگان، بازیگران، عکاسان، خبرنگاران و بسیاری دیگر را در بر می‌گیرد و حتی هنرجوها هم می‌توانند در این انجمن نام‌نویسی کنند و ثبت‌نام آنها فقط به اثبات ماهیت فعالیت‌شان در یک مجموعه یا باشگاه هنری نیاز دارد.
 

کد خبر 1029014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha