خدمتگذاری به مردم از مولفه‌های انقلابی بودن است

ماموستا رستمی گفت: خدمتگذاری به مردم از مهمترین مولفه‌های انقلابی بودن است و مسوولان باید با روحیه انقلابی و جهادی برای رفع مشکلات جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در سنندج اعلام کرد: خدمتگذاری به مردم از مهمترین مولفه‌های مهم انقلابی بودن است و مسوولان باید با روحیه انقلابی و جهادی در مسیر رفع مشکلات جامعه تلاش و مسیر توسعه و آبادانی هرچه بیشتر کشور را فراهم کند.

 

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام دلسوزترین فرد امت اسلامی است که حتی نسبت به دشمنان نیز دلسوزی و ابراز نگرانی می‌کرد، افزود: مسوولان باید با الگوگیری از پیامبر زمینه خدمت دلسوزانه را به همه جامعه فراهم کند.

 

وی خاطر نشان کرد: شایسته سالاری یک اصل است که باید افراد توانمند شناسایی شوند و در مسوولیت‌ها و کارهای مختلف بکارگیری شوند.

 

امام جمعه سنندج عنوان کرد: اجرای عدالت در برابر اقشار مردم از مولفه‌های شایسته سالاری است و ثواب عدالت هزاران برابر از یک سال عبادت غیر واجب بیشتر است.

 

ماموستا رستمی شایسته سالاری را موجب ارتقای حس مسوولیت‌پذیری دانست و گفت: بزرگترین توفیق الهی این است که انسان گره از کار دیگران باز کند و در مسیر رفع مشکلات دیگران گام بردارد.

 

رجب ماه خدا و صاحب حرمت و از ماههای حرام است

امام جمعه سنندج همچنین ماه رجب را ماه خدا و ماه صاحب حرمت دانست و گفت: ماه رجب از ماههای حرام است و روزه گرفتن در آن برابر یک‌سال است.

 

ماموستا رستمی اعلام کرد: سه ماه بسیار مورد احترام و توجه بوده که رجب یکی از این ماهها است و‌پیامبر از آن به عنوان ماه خودش یاد می‌کند.

 

 

کد خبر 1029076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha