رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است

حجت الاسلام معصومی با اشاره به تغییر وضعیت آلودگی کرونا در شهرستان شاهرود و نارنجی شدن وضعیت گفت: کووید ۱۹ همچنان تهدید جدی که می‌بایست در رابطه با آن پروتکل‌ها رعایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس معصومی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت آلودگی شهرستان شاهرود که از لحاظ کرونا به نارنجی تغییر پیداکرده است گفت: این زنگ خطری که ویروس کرونا همچنان ما را تهدید می‌کند و می‌بایست پروتکل‌های بهداشتی بیش‌ازپیش رعایت شود.

 

امام‌جمعه رویان با تأکید براینکه کادر درمان، مردم و دولت از شیوع این بیماری نگران هستند  افزود: همه آحاد جامعه باید برای مبارزه و ریشه کنی ویروس کرونا همکاری کنند تا نتایج رضایت بخش حاصل شود.

 

وی در ادامه از کمک ۵۰ میلیون تومان مردم مؤمن و انقلابی رویان طی هفته گذشته  به ستاد بازسازی عتبات عالیات خبردادو افزود: اقدام شایان تقدیر مردم این شهر در بازسازی عتبات عالیات همچنان ادامه دارد و سیل کمک‌ها به این ستاد از سوی شهروندان روانه است.

 

حجت الاسلام معصومی همچنین بابیان اینکه از نگاه سیاست آمریکا امنیت اسرائیل در پرتو ناامنی جهان اسلام است، ابراز داشت: بایدن درحالی‌که در یمن دم از آتش‌بس زده و در ایران موضوع مذاکره را پیش می‌کشد، چرا اکنون در سوریه مجدد داعش را تقویت می‌کند؟ این‌ها نشان‌دهنده اقدامات آمریکا در راستای تأمین منافع اسرائیل است.

 

امام‌جمعه رویان در ادامه تصریح کرد: از ۱۲ آذر سال جاری که مجلس طرح دوفوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران را تصویب کرد به رئیس‌جمهور نیز ابلاغ شد هنوز اقدام کاربردی صورت نگرفته است که می‌طلبد تا مسئولان در این خصوص پیگیری لازم را داشته باشند.

 

وی بابیان اینکه یکم لغایت هشتم اسفندماه سال جاری به نام هفته تربیت نام‌گذاری شده است، افزود: طی ایامی که مدارس به‌صورت حضوری تعطیل هستند از خانواده‌ها درخواست می‌شود نسبت به تربیت درست فرزندان خود عنایت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 1029088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha