اجرای رزمایش‌ها برای اثبات توانمندی ایران به جهان است

حجت‌الاسلام حسینیان اجرای رزمایش‌ها را برای اثبات توانمندی ایران به جهان عنوان کردوگفت: خوشبختانه قدرت دفاعی ایران در بالاترین سطح خود قرار داشته و این لرزه بر تن دشمن انداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام«سید محمدحسینیان» درنماز جمعه دامغان ضمن بیان اینکه برگزاری رزمایش نیروی زمینی در غرب کشور اثبات توانمندی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهان کشید گفت: این رزمایش نشان داد که قدرت دفاعی ایران در بالاترین سطح خود قرار دارد و این باعث ترسیدن دشمن شده است.

 

امام‌جمعه دامغان تنش‌زدایی برای تنش‌آفرین‌ها  را از اهداف رزمایش نیروی زمینی با مشارکت سپاه، بسیج و نیروهای مردمی در شرایط تحریم عنوان کردوافزود: جمهوری اسلامی ایران با توان قدرتی بالا در منطقه حضور دارد و از هرکجای دنیا کوچک‌ترین حرکتی علیه ایران صورت گیرد حرکات دشمنان را در نطفه خفه خواهد کرد.

 

وی بابیان اینکه آمریکا از هر حربه‌ای برای نجات عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در منطقه استفاده می‌کند اضافه کرد: موضوع یمن و ورود بایدن به آن این موضوع را کاملاً اثبات می‌کند که تنها به حفظ منافع خود و متحدانش فکر می‌کند.

 

حجت‌الاسلام حسینیان بابیان اینکه امسال با توجه به شرایط بیماری منحوس کرونا آئین اعتکاف برگزار نخواهد شد، در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه اعتکاف پدیده معنوی و خودسازی به شمار می‌رود مؤمنان می‌توانند به خواندن نماز جعفر طیار روی‌آورند و ضمن آن از روزه نیز غفلت نکنند.

 

امام‌جمعه دامغان وی همچنین یاد و خاطره شهید حجت‌الاسلام فضل‌الله محلاتی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه ۴۱ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از قضات در سانحه هوایی اول اسفند سال ۶۴ را گرامی داشت و افزود: راه دو شهید این حادثه حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم داوود الموسوی دامغانی نماینده مردم شریف رامهرمز و سید حسن شاهچراغی نماینده مردم شریف دامغان در مجلس شورای اسلامی می‌بایست ادامه یابد.

کد خبر 1029110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha