تاکید دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت بازسازی سریع مناطق زلزله زده سی سخت

محسن رضایی در پیامی، با آسیب دیدگان زلزله شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی، با آسیب دیدگان زلزله شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز همدردی و بر بازسازی سریع مناطق زلزله زده تاکید کرد. 

 
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، متن پیام به این شرح است: 
 
« بسم الله الرحمن الرحیم »
 
حادثه زلزله استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر سی سخت که منجر به خسارات سنگین به منازل عده ای از هم وطنان و هم تباران عزیز آن دیار در این شرایط سخت زمستانی و برف و باران آن‌ منطقه گردید، موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب شد. 
 
به درگاه خداوند متعال شکرگزارم که تلفات جانی وارد نشد و لازم می دانم مراتب همدردی خود را با همه ی مجروحان و زیاندیدگان اعلام کنم. 
 
اطمینان دارم که مردم سرافراز و سلحشور دیار آسمان و ستاره که در تمامی مقاطع انقلاب و به ویژه جنگ تحمیلی با رشادت های بی وقفه شان برگ زرینی در تاریخ این کشور ثبت کردند، با تلاش و مجاهدتی دیگر، در کنار تمام مردم نیکوکار کشورمان از هیچ مساعدت و تلاشی برای کاهش آلام آسیب دیدگان این حادثه فروگذار نخواهند کرد و با کمک دولت محترم و سایر ارگان های دیگر در اولین فرصت با بازسازی مناطق زلزله زده، افتخاری دیگر را به ثبت خواهند رساند.
 
محسن رضایی ۱ اسفند ۱۳۹۹
 
 
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتری، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه، چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاد که در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است .

شدت این زمین لرزه در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت هم احساس شد.

سی سخت در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

کد خبر 1029155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha