عمل به برجام مبتنی بر فرمایش رهبری است/ مردم فریب توئیت فارسی آمریکا را نمی خورند

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مردم فریب تویئت فارسی آمریکا را نمی خورند گفت: عمل به برجام مبتنی بر فرمایش رهبرمعظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله حسینی همدانی» طی خطبه های نماز جمعه با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: مردم ایران خواهان از بین رفتن استکبار هستند، اینکه آمریکا توئیت فارسی می زند بدانند که مردم ایران فریب زبان فارسی آمریکا را می خورند.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: اجرای برجام و تعهدات ایران در خصوص این توافق نامه نیز مبتنی بر فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به پررنگ شدن بازار دروغ در زمان انتخابات بیان کرد: هر روزی که به انتخابات نزدیک می شویم بازار دروغ پررنگ تر می شود ولی در این عرصه انتخابات مردم کسانی را انتخاب می کنند که جوان، ارزشی و توانمند باشند.

 

وی اظهار کرد: افرادی که سیاست باز هستند و برای ماندن در سمت های مسئولیتی دست به هر اقدام و کاری می زنند به درد جامعه نمی خورند.

 

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: اقتدار ایران اسلامی می تواند زمینه پایین آمدن دشمن از موضع خود شود و در این مسیر مسئولان باید محکم به جلو حرکت کنند چرا که شرایط بهتر از این می شود.

 

تمسک به ولایت حضرت علی(ع) رویه مسئولان برای خدمتگذاری به مردم باشد

 

امام جمعه کرج با اشاره به اهمیت جایگاه ولایت امیرالمومنین(ع) و تبعیت و تمسک به آن گفت: تمسک به ولایت حضرت علی(ع) رویه مسئولان برای خدمتگذاری به مردم باشد.

 

آیت الله حسینی همداین افزود: هر کس بسته به میزان معرفت و جایگاه خود باید در جهت ولایت امیرالمومنین(ع) حرکت کند و در راستای مقابله با فساد و آلودگی تمام تلاش خود را انجام دهد.

 

وی یکی از مصادیق عمل و پیروی از حضرت علی(ع) را دوری از مظاهر دنیوی و پرهیز از اعطاء سمت های شخصی به نزدیکان و دوستان خواند و بیان کرد: در همین استان البرز متوجه شده ایم که فرد مسئولی ۱۵ نفر از دوستان و‌ بستگان خویش را بر سرکار آورده است و از طرفی افرادی که تحصیلات و تخصص لازم را دارند، خانه نشین شده اند. 

 

معیارهای اصلح انتخابات را بشناسیم سپس رأی دهیم

 

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو بیان کرد: ضروری است در عرصه انتخابات معیارهای اصلح در انتخابات را بشناسیم سپس مشروط به آن معیارها به کاندیداها رأی دهیم. 

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز افزود: کاندیدای اصلح کسی است که برمبنای معیارهای انقلاب و نظام اسلامی حرکت کند و منطبق با آن برنامه داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در البرز خاطرنشان کرد: کاندیدای اصلح باید توان شایسته مدیریت داشته باشد و با تکیه بر عقل جمعی و مشورت پیش رود و در این جهت از توانایی و کارایی لازم برخوردار باشد.

 

 

کد خبر 1029158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha