دشمنان در جبهه فرهنگی در حال جنگ با مسلمین هستند

ماموستا محمدی، گفت: دشمنان در جبهه فرهنگی در حال جنگ با مسلمین هستند و ما باید هوشیار باشیم و با نظارت و توجه به خانواده و فرزندان و لزوم رعایت دستورات اسلام از برهم خوردن بنیان خانواده ها جلوگیری کنیم.

ماموستا ملا سید محمد محمدی امام جمعه روانسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: وظیفه ما مسلمانان پیروی از دستورات خدا و رسول اکرم (ص) است ، و به فرموده پیامبر گرامی اسلام از قساوت قلب ، تندخویی و بدزبانی پرهیز کنیم .

 

وی خاطر نشان کرد: حیا و شرم و تعامل زن و شوهر در خانه موجب استحکام و تداوم زندگی زناشویی خواهد شد.

 

ماموستا محمدی افزود: دشمن از سالهای متمادی همه توان و امکانات خود را برای تخریب فرهنگ و باورهای اسلامی کشور ایران و ایجاد زیر ساختهای جنگ نرم به کار گرفته است.

 

امام جمعه روانسر با اشاره به اینکه گستره این فرهنگ می بایست با پشتوانه معرفتی ، شور و شعور همراه باشد تصریح کرد: انسجام، درک مشترک در جبهه فرهنگی و بهره گیری از راهکارهای عملیاتی به خوبی می تواند ما را در این عرصه یاری کند.

 

وی تاکید کرد: روحانیون با آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان از اهداف و توطئه‌های شوم دشمن و تثبیت عقاید می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن داشته باشند و در واقع در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند.

 

ماموستا محمدی در پایان گفت: در عصر کنونی دشمن در کمترین وقت بیشترین هجمه‌ی فرهنگی را برای جوانان و نوجوانان تدارک می‌بیند و این موضوع مسئله رسالت مسئولان فرهنگی را دوچندان کرده است.

 

 

کد خبر 1029180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha