غرس۱۳۰۰ اصله نهال در بقاع متبرکه سوادکوه

حجت الاسلام حیدری گفت: غرس۱۳۰۰ اصله نهال توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در محوطه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سوادکوه با هدف حفاظت از محیط زیست و در راستای سرمایه‌گذاری و ایجاد منابع پایدار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» امروز(۲اسفند)در مراسم غرس نهال در محوطه امامزاده زین العابدین(ع) لوسر شهر زیراب که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: کاشت نهال درختان صنعتی در محوطه بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران در راستای ترویج فرهنگ نهال‌کاری، توجه به منابع طبیعی، حفاظت از محیط زیست و در راستای سرمایه‌گذاری و ایجاد منابع پایدار در بقاع متبرکه صورت می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران بیان کرد: اوقاف مدافع جنگل‌ها، درختان و منابع طبیعی است و در این راه علاوه بر حفظ جنگل‌ها خود نیز نهال‌کاری می‌کند.

 

وی از کاشت 1300 اصله نهال در بقاع متبرکه سوادکوه خبر داد و گفت: در راستای طرح درختکاری، هزار و 200 اصله نهال صنوبر در محوطه آستان مقدس امامزاده زین العابدین(ع) لوسر شهر زیراب غرس شد.

 

حجت الاسلام حیدری جناسمی تصریح کرد: همچنین 100 اصله نهال در محوطه آستان مقدس امامزاده سیدحسین(ع) آهنگرکلا سوادکوه شمالی غرس خواهد شد.

 

وی یادآورشد: همچنین ۲۸بهمن ماه امسال بیش از هزار اصله نهال صنوبر در محوطه آستان مقدس امامزاده جهان و سیدرضا روستای آیت‌محله شهرستان جویبار غرس شده است.

 

کد خبر 1029271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha