بانک خون استان اردبیل نیازمند حمایت مردمی است / نیاز مبرم به گروه خونی O منفی است

دژکام با اشاره به اینکه نیاز به خون یک نیاز همیشگی است، گفت: بانک خون استان اردبیل نیازمند حمایت مردمی است تا بتوانیم بیماران بستری شده در بیمارستان ها را یاری کنیم.

«شراره دژکام» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بانک خون استان اردبیل نیازمند حمایت مردمی است تا بتوانیم بیماران بستری شده در بیمارستان ها را یاری کنیم چون نیاز به خون یک نیاز همیشگی است.

 

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل تصریح کرد: از هم استانی های که دارای گروه خونی O منفی هستند دعوت می کنیم تا بیماران را یاری کنند البته مراکز درمانی استان نیازمند به سایر گروه های خونی نیز دارند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا دریافت خون از اهدا کنندگان و سایر عوامل نگهداری و استهصال فرآورده های خونی با نظارت و دقت بیشتری صورت می گیرد تا از شیوع این بیماری جلوگیری شود.

 

دژکام خاطر نشان کرد: شهروندان با حضور در مراکز اهدای خون می توانند در این همدلی مشارکت داشته باشند.

 

وی افزود: مرکز ثابت خونگیری شهرستان اردبیل واقع در جنب بیمارستان فاطمی آمادگی کامل برای اهدا کنندگان خون را فراهم کرده و در شهرستان های پارس آباد، مشگین شهر و خلخال نیز می توانند به مراکز ثابت خونگیری مراجعه کنند.

 

مدیر کل انتقال خون استان بیان کرد: از همه همشهریان نیز درخواست می شود تا با اهدای خون، بیماران نیازمند فرآورده های خونی را فراموش نکنند و در این ایام مشارکت بیشتری داشته باشند.

 

دژکام اعلام داشت: علاقمندان به اهدای خون می توانند با همراه داشتن کارت ملی و مراجعه به مراکز ثابت اهدای خون در این اقدام خیرخواهانه مشارکت داشته باشند.

کد خبر 1029331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha