۱۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد استخدام می شوند

معاون تعاون و امور اجتماعی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  «محمود پاکدل» صبح امروز(۲ اسفند) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری آزمون استخدامی ۱۲ هزار از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد انجام و این موضوع به ۵۰ دستگاه اجرایی نیز ابلاغ شده است.

 

وی با بیان اینکه با سازمان سنجش کشور نیز برای برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان هماهنگی لازم صورت گرفته است، یادآور شد: چنانچه دستگاه‌های اجرایی در چند روز اخیر شغل محل‌های مورد نیاز خود را در پورتال این سازمان بارگذاری کنند آزمون استخدامی قبل از پایان سالجاری برگزار می‌شود.

 

پاکدل با اشاره به طرح استفساریه ماده ۲۱ قانون خدمات جامع ایثاگران در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل شرکتی و قراردادی و همچنین فرزندان رزمندگان داوطلب افزود: با اجرای این طرح بالغ بر ۸۰ درصد مشکلات نیرو‌های قراردادی ایثارگر حل خواهد شد.


وی افزود: در دوره جدید از مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران بازتعریف دو بخش پشتیبانی ستادی و برنامه عملیاتی استانی در سه موضوع گلزارها، اشتغال و مسکن صورت گرفت و خوشبختانه این اقدام نتایج خوبی به همراه داشته است.


وی، با تأکید بر اینکه بخشی از فعالیت‌های بنیاد مربوط به بخش ستادی است و بخش زیادی از آن باید از طریق مدیران استانی پیگیری شود، اضافه کرد: مسئولین استانی از جلسات با ایثارگران غافل نباشند و سعی کنند این جلسات را مکرر برگزار کنند، حرف‌ها و مطالبات آن‌ها را بشنوند و پیگیری کنند.

کد خبر 1029426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha