گروه جهادی معین الضعفا مزین به نام شهید «مصطفی نوروزی» شد

ابراهیمی گفت: در پی شهادت مظلومانه «مصطفی نوروزی» از سربازان گمنام امام زمان (عج) حین انجام ماموریت در استان سیستان بلوچلستان و به دلیل اینکه آقا مصطفی یک نیروی جهادی و دست به خیر بود نام گروه جهادی معین الضعفا مزین به نام این شهید والامقام شد.

«مقداد ابراهیمی»یکی از نزدیکترین دوستان شهید مدافع امنیت «مصطفی نوروزی» که همزمان با ایام شهادت امام هادی(ع) در استان سیستان بلوچلستان حین انجام ماموریت در کنارک آب های خلیج چابهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری گفت: آشناییم با آقا مصطفی از مشارکت در فعالیت‌ها و مجامع مذهبی به خصوص در اردوهای جهادی آغاز شد، مصطفی علاقه زیادی به شهید «سید مجتبی علمدار» داشت و نقطه اشتراکش با این شهید دلدادگی به حضرت زهرا (س) بود.

 

مسئول گروه جهادی معین الضعفا هیات ثارالله شهرستان ساری بیان کرد: شهید نوروزی داوطلب انجام دادن هر کار خیری بود، در زمان وقوع سیل ۹۸ با اینکه تازه از ماموریت بازگشته بود در ایام نوروز صبح زود جلوی درب حسینبه عاشقان ساری حاضر می شد تا به جمل بسیجیانی بپیوندد که برای لایروبی و کمک به سیل‌زدگان می‌روند.

 

وی از تغییر نام گروه جهادی معین الضعفا هیات ثارالله شهرستان ساری با نام شهید جهادی «مصطفی نوروزی» خبر داد و افزود:  شهید مصطفی، روحیه جهادی داشت؛ بسیار خاکی و متواضع بود هر چه در رفتار و کردار این مرد خدایی دیده می‌شد الگو بود، عاشق شهادت بود، در فاطمیه پیامکی با مضمون رزق شهادت برای دوستان و آشنایان فرستاد.

 

ابراهیمی بیان کرد: اکثر بچه‌های هیات ثارالله از دوستان این شهید والامقام هستند، ارتباط بسیار صمیمی با دوستان داشت، مبالغ قابل توجهی در راستای برگزاری رزمایش مومنانه تقبل می‌کرد بدون اینکه بخواهد دیده شود همیشه دوست داشت یک بسیجی گمنام باشد.

 

وی با بیان اینکه آقا مصطفی الگویی برای بچه های هیاتی و جهادی است، گفت:  در پی شهادت مظلومانه «مصطفی نوروزی» از سربازان گمنام امام زمان (عج) نام گروه جهادی معین الضعفا را مزین به نام این شهید والامقام کردیم تا برای همیشه تاریخ این بزرگ مرد اهل ساری به عنوان یک جوان انقلابی و جهادی در اذهان بماند.

 

ابراهیمی با بیان اینکه شاخصه اصلی این شهید والامقام، انقلابی بودنش است، اذعان کرد: آقا مصطفی در جمع ما بود ولی همیشه دور بود وقتی شنیدیم مصطفی شهید شده برایمان قابل باور نبود؛ مصطفی به دنبال شهادت می‌گشت. مطمئن بودیم روزی آقا مصطفی شهید می شود اما نمی دانستیم به این زودی به آرزویش می رسد.

 

به گزارش شبستان، پیکرپاک شهید «مصطفی نوروزی» صبح امروز(2اسفند) به صورت خودرویی و با حضور گسترده مردم شهید پرور ساری مرکز مازندران از حسینیه عاشقان کربلا تا آرامگاه ملامجدالدین تشییع و پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری برپیکر مطهر این شهید والامقام، مراسم خاکسپاری شهید مصطفی در جوار شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» انجام شد.

کد خبر 1029457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha