همکاری سازمان همیاری و شهرداری مشهد در حوزه های مختلف موثر است

سنجری گفت:همکاری های سازمان همیاری و شهرداری کلان شهر مشهد در حوزه های مختلف، ظرفیتها و ساز و کارهای اجرایی این نهاد در ایجاد سهولت در انجام قراردادها و فرآیندهای کاری موثر ارزیابی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد سنجری» امروز(۲ اسفند) در نشست با مدیرکل هماهنگی و نظارت برخدمات شهری شهرداری مشهد در خصوص همکاریهای مشترک و زمینه های ممکن در حوزه ارائه خدمات به این حوزه گفتگو کرد و ضمن اشاره به همکاری های سازمان همیاری و شهرداری کلان شهر مشهد در حوزه های مختلف، ظرفیتهاو سازو کارهای اجرایی این نهاد در ایجاد سهولت در انجام قراردادها و فرآیندهای کاری موثر ارزیابی شد.

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی افزود: با توجه به حوزه های گسترده فعالیتهای اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد باید همکاری ها، تعاملات و ارتباطات در جهت تامین نیازهای این حوزه با استفاده از ظرفیتهای بازرگانی و اقتصادی موجود در سازمان همیاری افزایش یابد.

 

وی اظهارکرد:با توجه به گستره و تنوع ماموریتهای اداره کل نظارت برخدمات شهری شهرداری و توانمندیها و رسالتهای سازمان همیاری شهرداریها، این سازمان می تواند نقش موثری را در راستای پیش برد اهداف و ماموریت های این واحد وابسته به شهرداری مشهد ایفا کند.

کد خبر 1029472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha