دستگاه قضایی موانع تولید را رفع کند

آیت الله حسینی گفت: ظرفیت‌ هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که مورد بی مهری واقع شده و موانعی در مسیر تولید گذاشته‌اند که دستگاه قضایی باید این موانع را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۲ اسفند) در نشست نخبگان و اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس قوه قضائیه، اظهار کرد: سرمایه‌های عظیمی مادی و معنوی در این استان وجود دارد که بخشی از آن نیروی انسانی توانمند، اندیشمند و توانا است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌های مادی این استان را شامل نفت و گاز، آب، جنگل، گردشگری و معادن کم نظیر دانست و گفت: مردم استان با وجود همه این ظرفیت‌ها از اشتغال و تولید محروم هستند که تقاضا داریم دستگاه قضایی در بخش جهش تولید و اشتغال توجه ویژه‌ای داشته باشد.

 

وی مهم ترین خواسته مردم از مسئولان را اشتغال دانست و یادآور شد: ظرفیت‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که مورد بی مهری واقع شده و موانعی در مسیر تولید گذاشته‌اند که دستگاه قضایی باید این موانع را برطرف کند.

 

آیت الله حسینی گفت: این منطقه بسیار بکر بوده و مردم همیشه انقلابی بودند، مردم در مقابل رژیم پهلوی ایستادند و چندین جنگ را بر این سرزمین دولت طاغوت تحمیل کرد.

کد خبر 1029492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha