واگذاری کارخانه ها به بخش خصوصی باید به صورت قانونی باشد

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه حمایت از تولید وظیفه دستگاه قضا است، گفت: همان گونه که گفته ام، واگذاری کارخانه ها به بخش خصوصی ضروری اما باید به صورت قانونی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» عصر امروز (۲ اسفند) در نشست شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه قضایی استان، اظهار کرد:  ماه رجب، شعبان و رمضان ماه خودسازی است و برای ما که با حق الله حق الناس سر و کار داریم بسیار مهم است .

رئیس قوه قضائیه با اشاره به افردی که در مسئولیت خطیر قضا قرار داشته یا مسئولیت ارتباط با قضا را انجام می دهند، گفت: داشتن ظرفیت مسئله جدی و ظرفیت داشتن بسیار مهم است و کار انبیایی کردن در جامعه داشتن صبر و داشتن ظرفیت است.

وی ادامه داد: در مقابل کاستی ها و ناملایات برای برقراری دولتی بر اساس دین و اسلام به صبر نیاز داریم و باید با ظرفیت رسیدگی به دعاوی مردم را انجام داد.

آیت الله رئیسی عنوان کرد : این ماه، ماه خودسازی است و به ما گفته اند روزی ۷۰ بار استغفار کنید، این کارها و شغل شما می تواند سکویی برای قرب الی الله باشد.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: حفظ حقوق عامه بسیار مهم و در این استان منابع طبیعی ذخایر بسیار ارزشمندی است که حفظ آنها ضرورت دارد و حقوق عامه را دادگستری باید رعایت کند.

وی اظهار کرد: در خصوص برخی واگذاری ها و تعطیلی کارخانه ها باعث تاسف بود و بارها گفته ام و می گویم مسئله واگذاری به بخش خصوصی را جزء ضرورت می دانیم اما به شرط اینکه بخش خصوصی هم توانمند شود و هم نظارت کند، نه اینکه کارخانه تعطیل شود .

آیت الله رئیسی با اظهار امیدواری نسبت به کارخانه قند یاسوج که باید به عنوان یک مرکز تولیدی ارزشمند بدرخشد، گفت: حمایت از تولید وظیفه ماست، جهش تولید با عمل و اجرا رخ می دهد با سخن چیزی حل نمی شود.
 

کد خبر 1029534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha