وعده ساماندهی کولبران به عنوان یک مطالبه عمومی در کردستان عملی شود

ماموستا فایق رستمی گفت: وعده ساماندهی کولبران به عنوان یک مطالبه عمومی در کردستان باید پیگیری و عملی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در نشست نخبگان، جوانان و فعالان اجتماعی و فرهنگی کردستان اظهار کرد: پروژه‌هابی همچون راه‌آهن، جاده سنندج - مریوان و وعده‌های ساماندهی کولبران به عنوان یک مطالبه عمومی در کردستان باید عملی شود.

 

وی با بیان اینکه مشکلات زیادی در کردستان به ویژه در زمینه بیکاری جوانان تحصیلکرده وجود دارد، افزود: علیرغم وجود این مشکلات اما خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را نادیده نمی‌گیریم.

 

وی گردشگری و کشاورزی را دو ظرفیت استان برای توسعه اقتصادی و آبادانی برشمرد و گفت: کردستان به لحاظ نیروی انسانی توانمند و وجود نخبگان ظرفیت بسیار خوبی دارد که باید برای شکوفایی و استفاده این ظرفیت‌ها گام برداشت.

 

امام جمعه سنندج اعلام کرد: جوانان ما در ایران اسلامی در عرصه‌های علمی گام‌های بلندی برداشته‌اند و در برخی شاخه‌های علمی در دنیا پرچم‌دار و حرف اول را می‌زنند.گ

 

ماموستا رستمی افزود: باید با تلاش در مسیر جذب و رونق سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی زمینه رونق اقتصادی را فراهم کنیم.

 

استاندار کردستان نیز در این نشست اعلام کرد: کردستان در سطح ملی چهره‌های مشخصی در  عرصه‌های موسیقی، هنر، پزشکی و غیره داشته است و این استان با استفاده از نیروی انسانی و نخبه خود توانسته بخشی از عقب ماندگی‌های گذشته خود را جبران کند.

 

مرادنیا افزود: کردستان در حال حاضر روی ریل توسعه قرار دارد و بایدد از ظرفیت‌های این استان در مسیر توسعه بهره برد.

 

وی به بخشی از اقدامات انجام شده در استان پرداخت و گفت: در حوزه راه روستایی، گازرسانی به روستاها شاهد اقدامات چشمگیری در این استان بوده‌ایم.

کد خبر 1029546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha